wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 149.00 141,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

HOSHIN KANRI STRATEGICZNE PODEJŚCIE DO NIEUSTANNEGO DOSKONALENIA


HUTCHINS D.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2014, wydanie II

cena netto: 149.00 Twoja cena  141,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

David Huchins, opierając się na autorytecie największych japońskich guru, w książce Hoshin Kanri wskazuje drogę do sukcesu w konkurencyjnej rzeczywistości rynkowej. Koncentruje się na tym, od czego wszystko się zaczyna - na stałym ulepszaniu przedsiębiorstwa od środka.

Udziela odpowiedzi m.in. na następujące pytania:

- Czym jest kompleksowe zarządzanie jakością Hoshin Kanri i jak je wdrożyć?
- Jak zorganizować w firmie koła jakości?
- Jak połączyć modele Six Sigma i Lean Manufacturing, aby utworzyć optymalne rozwiązanie?
- Co wynika z faktu, że pokonana w II wojnie światowej Japonia stała się potęgą gospodarczą?

Opowieść autora toczy się od określenia strategii zwycięzcy, poprzez wskazówki dotyczące przemyślanej taktyki, po opis codziennych wyzwań w pracy. Książka zawiera nie tylko praktyczne rady, lecz także studia przypadku największych światowych firm.


Spis treści:

Wstęp
str.11
Rozdział 1. Hoshin Kanri - ogólne informacje
str.25
Rozdział 2. Tworzenie wizji
str.42
Rozdział 3. Strategia i taktyka
str.52
Rozdział 4. Zasady dotyczące sił napędzających: Jak stać się szybkim, sprawnym, pełnym sił i głodnym sukcesów?
str.68
Rozdział 5. Od pomiaru sił napędzających do kluczowych wskaźników wydajności
str.80
Rozdział 6. Analiza porównawcza
str.88
Rozdział 7. Ustalanie priorytetowych kluczowych wskaźników wydajności i koszty niskiej jakości
str.104
Rozdział 8. Zarządzanie ryzykiem
str.122
Rozdział 9. Słabe punkty
str.148
Rozdział 10. Rozlokowanie i kontrola Hoshin
str.164
Rozdział 11. Głos klienta
str.185
Rozdział 12. Zarządzanie łańcuchem dostaw
str.200
Rozdział 13. Six Sigma
str.207
Rozdział 14. Lean Manufacturing, czyli szczupłe zarządzanie produkcją
str.236
Rozdział 15. Analiza i przebudowa procesów
str.265
Rozdział 16. Zasady ciągłego doskonalenia
str.279
Rozdział 17. Koła jakości (działania doskonalące prowadzone przez małe grupy, np. koła jakości, grupy w ramach Kaizen, autonomiczne grupy zadaniowe, samozarządzające się grupy zadaniowe)
str.299
Rozdział 18. Systemy zarządzania biznesem (audytowanie systemu Hoshin Kanri)
str.351
Rozdział 19. QFD, czyli rozwinięcie funkcji jakości
str.398
Rozdział 20. Edukacja
str.421
Rozdział 21. Propozycje wskaźników wydajności
str.427
Rozdział 22. Plan wdrożenia Hoshin Kanri
str.444
Indeks
str.449


456 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022