wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 57.80 54,91   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE W NOWEJ GOSPODARCE KLASYKA I NOWOCZESNOŚĆ


SZCZEPANKOWSKI P. STANIEWSKI M.W. RED.

wydawnictwo: VIZJA PRESS&IT, 2010, wydanie I

cena netto: 57.80 Twoja cena  54,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Celem prezentowanej monografii, o pojemnym tytule - Zarządzanie w nowej gospodarce. Klasyka i nowoczesność - jest zapoznanie czytelników z najnowszą wiedzą w zakresie nauki o zarządzaniu oraz przedstawienie w niektórych przypadkach ewolucji myśli teoriopoznawczej i praktycznej w tym zakresie.


W opracowaniu dominuje nurt rozważań powiązany z zasadami gospodarki innowacyjnej i opartej na wiedzy, bowiem nie powinno ulegać najmniejszej wątpliwości, iż silniejsze skoncentrowanie uwagi na pozamaterialnych zasobach każdej organizacji oraz ocena efektywności ich aplikacji w rzeczywistości ekonomicznej zapewniają skuteczne pokonywanie barier i stwarzają szanse na ciągłe doskonalenie.


Spis treści:

 

Wstęp

CZĘŚĆ I ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
Jerzy Dziuk
Zarządzanie wiedzą czy zarządzanie nauką
Agnieszka Bitkowska
Wybrane aspekty zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie
Roman Chełchowski
Zarządzanie wiedzą warunkiem prawidłowego i szybkiego rozwoju gospodarczego i społecznego
Piotr Szczepankowski Kapitał wiedzy jako źródło kreowania wartości przedsiębiorstw
Agnieszka Bitkowska Narzędzia wspierające zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie

CZĘŚĆ II ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
Joanna Rogozińska-Mitrut
Ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi
Jerzy Dziuk
Kapitał ludzki a zasoby ludzkie w procesach zarządzania
Zenon Zamiar
Wybrane przesłanki zarządzania zasobami ludzkimi w nowoczesnym procesie produkcyjnym
Agnieszka Bitkowska
Zarządzanie procesami a zarządzanie zasobami ludzkimi
Krystyna Leszczewska
Kształtowanie funkcji personalnej w przedsiębiorstwach sektora MSP na przykładzie wybranych krajów
Urszula Dziewulska
Rozwój nauczycieli akademickich niepublicznych uczelni wyższych

CZĘŚĆ III ZARZĄDZANIE W ADMINISTRACJI
Janusz Soboń
Problemy zarządzania rozwojem miast w warunkach transformacji systemowej
Zdzisław Sirojć
Zarządzanie rozwojem metropolii w aspekcie europejskiego modelu polityki socjalnej
Iwona Kiełek, Michał Szostak
Zastosowanie podejścia procesowego w systemie zarządzania jakością Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy

CZĘŚĆ IV ZARZĄDZANIE W PRAKSEOLOGII
Piotr Wiczkowski
Desygnaty kategorii zarządzanie
Dariusz Rajczyk
O kategorii doświadczenia w zarządzaniu
Piotr Wiczkowski
Fenomen zarządzania w wykładni prakseologicznej i dyrektyw ergonomii
Dariusz Turemka
Zmierzch kapitału

CZĘŚĆ V ZDYWERSYFIKOWANE PROBLEMY ZARZĄDZANIA
Agnieszka Biernat-Jarka, Ewa Grzymska
Usługi elektroniczne jako element innowacyjności sektora MSP
Sławomir Jarka Znaczenie targów "Twoje Pieniądze" w promocji przedsiębiorstw.
Andrzej Partyka
Innowacyjność i złożoność wdrożenia systemu ERP.
Model teoretyczny
Joanna Rogozińska-Mitrut
Czynniki negocjacyjne w biznesie międzynarodowym
Janusz Soboń, Joanna Rogozińska-Mitrut
Warunki tworzenia własnego portfela akcji
Wojciech Słomski
Etyka reklamy czy biznes?
Kiyokazu Nakatomi
Moralność przedsiębiorstwa opartego na
Kodeksie Samurajskim Busido


382 strony, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022