LEKSYKON ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
SMID W. wydawnictwo: DR LEX, 2010, wydanie I cena netto: 74.00 Twoja cena 70,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Każda współczesna firma czy inna organizacja gospodarcza i społeczna stara się
dowartościować pozycję swych pracowników, członków itp. Powszechnie mówi się nawet
o kapitale ludzkim, stawiając go na pierwszym miejscu hierarchii wartości. Zwłaszcza
gdy chodzi i komunikację interpersonalną wewnątrz takiej organizacji, jaką stanowi
firma. Kapitał ludzki stawia się na równi z wizją i misją firmy w jej społecznym i
konkurencyjnym otoczeniu. Biorąc to wszystko pod uwagę, trzeba przyznać, że w skali
wartości organizacji coraz ważniejsze stają się ludzkie potrzeby, motywacje,
inteligencja emocjonalna, zdolność do empatii czy wreszcie skomplikowany splot
wzajemnych interakcji. W takiej społecznej całości zarówno menedżer wysokiego, czy
średniego szczebla, jak i pozostali pracownicy muszą być - dla dobra organizacji -
postrzegani jako konkretne ludzkie jednostki ze swymi systemami wartości, odmiennością
charakterów, rozmaitymi wizjami świata i różnymi odeń oczekiwaniami.
Prezentowany Leksykon obejmuje 1000 haseł i słownik polsko-angielski i
angielsko-polski objaśnianych terminów i ma być - w zamierzeniu autora - kompendium
niezbędnej wiedzy, która może być przydatna wszystkim, którzy maja na codzień do
czynienia z ludzkimi zbiorowościami zarówno w pracy zawodowej jak i w karierze
społecznej, politycznej czy ekonomicznej.
Jest zatem adresowany do zarządzających innymi, do menedżerów, polityków,
biznesmenów a nawet ludzi nauki, sztuki i kultury. Leksykon daje pogłębione pojecie o
złożoności i stopniu komplikacji materii międzyludzkich stosunków, wzajemnych
wpływów i relacji. Jest to książka, która może być przydatna każdemu, kogo
interesują pogłębione kontakty z innymi ludźmi.
304 strony, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- FINANSE PUBLICZNE PN 112 SOKOŁOWSKI J. SOSNOWSKI M. ŻABIŃSKI A. RED.
- MARKETING BEZPOŚREDNI I INTERAKTYWNY STONE M. BOND A. BLAKE E.
- E-PROCUREMENT. SYSTEMY ELEKTRONICZNYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SZUMSKI O.
- POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W EUROPIE KMIECIAK Z. RED.
- GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI CYMERMAN J. JESIOTR G. JESOTR M. CYMERMAN R.
- SŁOWNIK MYŚLI SPOŁECZNO-POLITYCZNEJ
- ZARZĄDZANIE MIĘDZYNARODOWE ROZKWITALSKA M.
- HISTORIA MYŚLI EKONOMICZNEJ STANKIEWICZ W.
- CZYM JEST MARKETING SILK A.J.
- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENTARZ STACHOWIAK M. JERZYKOWSKI J. DZIERŻANOWSKI WŁ.
- SOCJOLOGIA ADMINISTRACJI. ZARYS WYKŁADU PILIPIEC S. SZRENIAWSKI P.
- DOTACJE Z UNII EUROPEJSKIEJ. ZDOBĄDŹ DOTACJE UNIJNE DLA SWOJEJ FIRMY SIKORSKA K. BULZACKI T.
- TEORIE POLITYKI ZAŁOŻENIA METODOLOGICZNE KRAUZ-MOZER B.
- OSIĄGNIĘCIA I PERSPEKTYWY NAUK O ZARZĄDZANIU LACHIEWICZ S. NOGALSKI B.
- EKONOMIA T.2 SAMUELSON, NORDHAUS
- PODSTAWY MARKETINGU. PODRĘCZNIK NOWACKA A. NOWACKI R.
- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENTARZ PŁUŻAŃSKI M.
- HISTORIA ADMINISTRACJI. SKRYPTY MACIEJEWSKI T.
- ASPEKTY POLITYCZNE SPOŁECZNE I EKONOMICZNE PROCESU WDRAŻANIA EKSTOWICZ B. / EUROPEJSKICH FUNDUSZY STRUKTURALNYCH W POLSCE
- TEORIA POLITYKI WPROWADZENIE HEYWOOD A.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|