wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 74.00 70,30   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

LEKSYKON ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI


SMID W.

wydawnictwo: DR LEX, 2010, wydanie I

cena netto: 74.00 Twoja cena  70,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Każda współczesna firma czy inna organizacja gospodarcza i społeczna stara się dowartościować pozycję swych pracowników, członków itp. Powszechnie mówi się nawet o kapitale ludzkim, stawiając go na pierwszym miejscu hierarchii wartości. Zwłaszcza gdy chodzi i komunikację interpersonalną wewnątrz takiej organizacji, jaką stanowi firma. Kapitał ludzki stawia się na równi z wizją i misją firmy w jej społecznym i konkurencyjnym otoczeniu. Biorąc to wszystko pod uwagę, trzeba przyznać, że w skali wartości organizacji coraz ważniejsze stają się ludzkie potrzeby, motywacje, inteligencja emocjonalna, zdolność do empatii czy wreszcie skomplikowany splot wzajemnych interakcji. W takiej społecznej całości zarówno menedżer wysokiego, czy średniego szczebla, jak i pozostali pracownicy muszą być - dla dobra organizacji - postrzegani jako konkretne ludzkie jednostki ze swymi systemami wartości, odmiennością charakterów, rozmaitymi wizjami świata i różnymi odeń oczekiwaniami.

Prezentowany Leksykon obejmuje 1000 haseł i słownik polsko-angielski i angielsko-polski objaśnianych terminów i ma być - w zamierzeniu autora - kompendium niezbędnej wiedzy, która może być przydatna wszystkim, którzy maja na codzień do czynienia z ludzkimi zbiorowościami zarówno w pracy zawodowej jak i w karierze społecznej, politycznej czy ekonomicznej.

Jest zatem adresowany do zarządzających innymi, do menedżerów, polityków, biznesmenów a nawet ludzi nauki, sztuki i kultury. Leksykon daje pogłębione pojecie o złożoności i stopniu komplikacji materii międzyludzkich stosunków, wzajemnych wpływów i relacji. Jest to książka, która może być przydatna każdemu, kogo interesują pogłębione kontakty z innymi ludźmi.


304 strony, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- KOMPENDIUM WIEDZY O EKONOMII
BREMOND J. COUET J.F. SALORT M.

- WSPÓŁCZESNE PROBLEMY KATASTRU I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
WILKOWSKI W. BUDZYŃSKI T. SOBOLEWSKA-MIKULSKA K. PUŁECKA A.

- WSTĘP DO NAUKI PRAWA CYWILNEGO
PIASECKI K.

- ZASADY ZARZĄDZANIA
YIADOM M.E.K M.

- BUDŻET A FINANSE PUBLICZNE
LUBIŃSKA T.

- ENCYKLOPEDYCZNE PODSTAWY MARKETINGU
WOJCIECHOWSKI T.

- CZŁOWIEK I PRACA W ZMIENIAJĄCYM SIĘ PRZEDSIĘBIORSTWIE
GABLETA M.

- SYSTEM: ADMINISTRACJA PUBLICZNA SYSTEMOWE DETERMINANTY NAUKI ADMINISTR
WRZOSEK S.

- GOSPODARKA I OBRÓT NIERUCHOMOŚCIAMI
NIEMCZYK R.

- POSTĘPOWANIE CYWILNE
FLAGA-GIERUSZYŃSKA K.

- WSPÓŁCZESNE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA
GONICKA J. RED.

- FINANSE PUBLICZNE I MIĘDZYNARODOWE PN 99
BERNAŚ B. RED.

- KLUCZ DO MARKETINGU. NAJWAŻNIEJSZE TEORIE, POJĘCIA, POSTACI.
SUTHERLAND J. CANWEL D.

- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Z WPROWADZENIEM
SZYSZKOWSKI A. - OMÓWIENIE PRZEPISÓW PO NOWELIZACJACH

- DZIAŁANIE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W UJĘCIU NAUK ADMINISTRACYJNYCH
STEFNIUK M.

- GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI KOMENTARZ
HOROSZKO M. PĘCHORZEWSKI D.

- SŁOWNIK POLITOLOGII
RED. WALICKA B.

- KULTURA ORGANIZACYJNA
SIKORSKI C.

- FINANSE PRZEDSIĘBIORSTW I FINANSE PUBLICZNE WYBRANE ASPEKTY
UZIĘBŁO A. KALINOWSKI M. PRONOBIS M.

- MARKETING TEORIA I PRZYKŁADY
SOBOTKIEWICZ D. WANIOWSKI P. DASZKIEWICZ M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022