LEKSYKON ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
SMID W. wydawnictwo: DR LEX, 2010, wydanie I cena netto: 74.00 Twoja cena 70,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Każda współczesna firma czy inna organizacja gospodarcza i społeczna stara się
dowartościować pozycję swych pracowników, członków itp. Powszechnie mówi się nawet
o kapitale ludzkim, stawiając go na pierwszym miejscu hierarchii wartości. Zwłaszcza
gdy chodzi i komunikację interpersonalną wewnątrz takiej organizacji, jaką stanowi
firma. Kapitał ludzki stawia się na równi z wizją i misją firmy w jej społecznym i
konkurencyjnym otoczeniu. Biorąc to wszystko pod uwagę, trzeba przyznać, że w skali
wartości organizacji coraz ważniejsze stają się ludzkie potrzeby, motywacje,
inteligencja emocjonalna, zdolność do empatii czy wreszcie skomplikowany splot
wzajemnych interakcji. W takiej społecznej całości zarówno menedżer wysokiego, czy
średniego szczebla, jak i pozostali pracownicy muszą być - dla dobra organizacji -
postrzegani jako konkretne ludzkie jednostki ze swymi systemami wartości, odmiennością
charakterów, rozmaitymi wizjami świata i różnymi odeń oczekiwaniami.
Prezentowany Leksykon obejmuje 1000 haseł i słownik polsko-angielski i
angielsko-polski objaśnianych terminów i ma być - w zamierzeniu autora - kompendium
niezbędnej wiedzy, która może być przydatna wszystkim, którzy maja na codzień do
czynienia z ludzkimi zbiorowościami zarówno w pracy zawodowej jak i w karierze
społecznej, politycznej czy ekonomicznej.
Jest zatem adresowany do zarządzających innymi, do menedżerów, polityków,
biznesmenów a nawet ludzi nauki, sztuki i kultury. Leksykon daje pogłębione pojecie o
złożoności i stopniu komplikacji materii międzyludzkich stosunków, wzajemnych
wpływów i relacji. Jest to książka, która może być przydatna każdemu, kogo
interesują pogłębione kontakty z innymi ludźmi.
304 strony, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- KOMPENDIUM WIEDZY O EKONOMII BREMOND J. COUET J.F. SALORT M.
- WSPÓŁCZESNE PROBLEMY KATASTRU I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI WILKOWSKI W. BUDZYŃSKI T. SOBOLEWSKA-MIKULSKA K. PUŁECKA A.
- WSTĘP DO NAUKI PRAWA CYWILNEGO PIASECKI K.
- ZASADY ZARZĄDZANIA YIADOM M.E.K M.
- BUDŻET A FINANSE PUBLICZNE LUBIŃSKA T.
- ENCYKLOPEDYCZNE PODSTAWY MARKETINGU WOJCIECHOWSKI T.
- CZŁOWIEK I PRACA W ZMIENIAJĄCYM SIĘ PRZEDSIĘBIORSTWIE GABLETA M.
- SYSTEM: ADMINISTRACJA PUBLICZNA SYSTEMOWE DETERMINANTY NAUKI ADMINISTR WRZOSEK S.
- GOSPODARKA I OBRÓT NIERUCHOMOŚCIAMI NIEMCZYK R.
- POSTĘPOWANIE CYWILNE FLAGA-GIERUSZYŃSKA K.
- WSPÓŁCZESNE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA GONICKA J. RED.
- FINANSE PUBLICZNE I MIĘDZYNARODOWE PN 99 BERNAŚ B. RED.
- KLUCZ DO MARKETINGU. NAJWAŻNIEJSZE TEORIE, POJĘCIA, POSTACI. SUTHERLAND J. CANWEL D.
- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Z WPROWADZENIEM SZYSZKOWSKI A. - OMÓWIENIE PRZEPISÓW PO NOWELIZACJACH
- DZIAŁANIE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W UJĘCIU NAUK ADMINISTRACYJNYCH STEFNIUK M.
- GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI KOMENTARZ HOROSZKO M. PĘCHORZEWSKI D.
- SŁOWNIK POLITOLOGII RED. WALICKA B.
- KULTURA ORGANIZACYJNA SIKORSKI C.
- FINANSE PRZEDSIĘBIORSTW I FINANSE PUBLICZNE WYBRANE ASPEKTY UZIĘBŁO A. KALINOWSKI M. PRONOBIS M.
- MARKETING TEORIA I PRZYKŁADY SOBOTKIEWICZ D. WANIOWSKI P. DASZKIEWICZ M.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|