wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ENGLISH FOR MARKETING AND ADVERSITING WITH CD


GORE S.

wydawnictwo: BC EDUKACJA, 2007, wydanie I

cena netto: 40.50 Twoja cena  38,48 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

English for Marketing and Advertising przeznaczony jest dla osób związanych z branżą marketingu i reklamy.

Podręcznik nie tylko pomaga w nauce niezbędnych sformułowań i zwrotów, lecz także służy pogłębianiu fachowej wiedzy. Porusza kwestie takie, jak np. budowanie świadomości marki, badania rynkowe, zbieranie danych o wizerunku firmy w mediach, marketing bezpośredni i public relations.



Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych kursach specjalistycznych.
Short Course Series to także materiał, którym można się posługiwać przy samodzielnej nauce języka w domu.
Seria przeznaczona jest dla osób uczących się języka angielskiego na poziomie pre-intermediate i/lub intermediate.

Wszystkie tytuły z serii SCS zawierają:


zintegrowaną płytę CD

  • klucz do ćwiczeń,
  • listę słówek wraz z ich wymową i znaczeniem w jęz. polskim,
  • listę użytecznych zwrotów,
  • Test yourself! – świetny sprawdzian dla samouków,
  • transkrypcje nagranych tekstów.

 


80 stron, oprawa miękka, Format: 19.5x26.0cm

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022