ZARZADZANIE CZASEM NA CO NIE WARTO TRACIĆ CZASU SPOSOBY ROZPOZNAWANIA
JAK UMIEJĘTNIE ZAPLANOWAĆ CZYNNOŚCI wydawnictwo: BC EDUKACJA, 2008, wydanie I cena netto: 15.00 Twoja cena 14,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
Na co nie warto tracić czasu - sposoby rozpoznawania
Jak umiejętnie zaplanować czynności
Sprawdź, czy dobrze wykorzystujesz swój czas.
Zastosuj listy kontrolne i protokoły; naucz się
dostrzegać pułapki czasowe oraz złodziei czasu. Dowiedz się, jaką rolę w
optymalizacji pracy odgrywa zegar biologiczny i jak kierować się cykliczną metodą
pracy oraz rozwiązywania problemów, by poradzić sobie z codziennym natłokiem zajęć.
Zostań menedżerem czwartej generacji – naucz się odróżniać sprawy ważne od
pilnych, koncentrować na tym, co najbardziej istotne i realizować wytyczone sobie cele.
Niniejsza książka omawia wszystkie aspekty
zarządzania czasem oraz metody i narzędzia pomocne w jego efektywnym planowaniu.
136 stron, oprawa miękka, Format: 10.5x16.0cm Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- SATYSFAKCJA ZAWODOWA PRACOWNIKÓW KREATOR KAPITAŁU LUDZKIEGO JUCHNOWICZ M.
- CZŁOWIEK W ORGANIZACJI ZAUFANIE PRZYWÓDZTWO ZAANGAŻOWANIE SATYSFAKCJA BIESOK G. WYRÓD-WRÓBEL J. RED.
- WYPALENIE ZAWODOWE W PROCESIE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM MAKOWSKI Ł. MICHALSKA-RECHOWICZ A. TOMCZYK A.
- POKONAĆ WYPALENIE ZAWODOWE SZEŚĆ STRATEGII POPRAWIENIA RELACJI Z PRACĄ MASLACH C. LEITER M.P
- STRATEGIA PLANOWANIA KARIERY JAK ŚWIADOMIE KSZTAŁTOWAĆ WŁASNĄ DROGĘ MOLITOR S.U. / ZAWODOWĄ
- PRZYGOTOWANIE I WYGŁASZANIE PRZEMÓWIEŃ PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI ŁATWE DO ZASTOSOWANIA
- ZARZĄDZANIE PROJEKTEM. JAK PRECYZYJNIE ZAPLANOWAĆ I WDROŻYĆ PROJEKT
- PODEJMOWANIE DECYZJI. JAK UNIKAĆ RYZYKA, JAK EFEKTYWNIE DZIAŁAĆ, SAMOK LAUFER H.
- PRESENTING IN ENGLISH GRUSSENDORF M.
- KOMPETENCJE I SATYSFAKCJA IDENTYFIKACJA OCENA I ZNACZENIE DOPASOWANIA SPRINGER A.
- 30 MINUT NAUKI SKUTECZNEGO POKONYWANIA STRESU FEDRIGOTTI A.
- STRES MOBBING I WYPALENIE ZAWODOWE LITZKE S.M. SCHUH H.
- WYPALENIE ZAWODOWE. DROGI WYJŚCIA. JAK DOKONAĆ TRWAŁEJ PRZEMIANY SCHRODER J.P.
- PSYCHOLOGIA W SKUTECZNYM ZARZĄDZANIU. JAK NAWIĄZAĆ WŁAŚCIWE RELACJE Z KLEIN M.H. KOLB C.
- PROWADZENIE ZEBRAŃ I PREZENTACJI. JAK USPRAWNIĆ KOMUNIKACJĘ, JAK ZAKTY HOFFMANN K.
- SZTUKA PRZEKONYWANIA. JAK MÓWIĆ, ABY NAS SŁUCHANO, JAK SKUTECZNIE ARGU DIETRICH K.
- NETWORKING. JAK STWORZYĆ I UTRZYMAĆ WŁASNĄ SIEĆ KORZYSTNYCH KONTAKTÓW WALICHT F.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|