wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZASADY CATHIE BLACK: SŁYNNA SZEFOWA AMERYKAŃSKICH MAGAZYNÓW DLA KOBIET


BLACK C. /(I NIE TYLKO) RADZI JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES W PRACY I W ŻYCIU

wydawnictwo: MY BIZNES, 2010, wydanie I

cena netto: 46.20 Twoja cena  43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zasady Cathie Black

Słynna szefowa amerykańskich magazynów dla kobiet (i nie tylko) radzi, jak osiągnąć sukces w pracy i w życiu


Cathie Black jest mądrą, dowcipną mentorką, o jakiej marzy każda kobieta. Była pionierką sprzedaży powierzchni reklamowej w czasach, kiedy kobiety nie zajmowały się sprzedażą; w nowo powstałej gazecie „USA Today” była prezesem oraz wydawcą; dziś jest prezesem Hearst Magazines. Udało jej się przekonać Oprah Winfrey do uruchomienia czasopisma „O, the Oprah Magazine”. Teraz zaś w charakterystyczny dla siebie, żywiołowy i praktyczny sposób wyjaśnia, jak każda kobieta może wykorzystywać swoje szanse w miejscu pracy. Przede wszystkim Zasady Cathie Black jest książką motywującą. Pozwala spojrzeć z bliska na ostry osąd, wytrwałość i optymizm, które doprowadziły autorkę na sam szczyt, a także oferuje proste, praktyczne rady, jakie uzyskuje się zwykle podczas osobistych sesji z doradcą od spraw kariery. Z tej książki dowiesz się, jak radzić sobie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, jakie zasady można łamać i dlaczego należy próbować przekształcić życie w strefę wolną od urazy. Co równie ważne, znajdziesz tu inspirację, by iść za swoimi pasjami i osiągnąć absolutnie wszystko, na co cię stać.

Bez względu na to, w jakim punkcie kariery się znajdujesz, Zasady Cathie Black udzielą ci bezcennych lekcji. Pomogą ci w uzyskaniu pracy, awansu czy projektu, o jakie się ubiegasz.

Cathie wyjaśnia nam szczegółowo, dlaczego podjęła karkołomną decyzję i zrezygnowała z pomocy olbrzymiej agencji reklamowej, która prowadziła kampanię „USA Today”, na rzecz małej agencji, prowadzonej przez szalonego człowieka. Było to posunięcie ryzykowne, ale przyniosło fantastyczne efekty. Przyznaje, że jej niekiedy szorstki styl przywódczy doprowadził kiedyś do buntu personelu pisma „Ms.” (zmieniła wówczas styl zarządzania na bardziej elastyczny). Ponadto pozwala nam poznać fascynujące postacie – osobowości świata mediów i biznesu.



Książka Zasady Cathie Black interesująco opowiada, w jaki sposób Cathie zręcznie żeglowała wśród wyzwań świata pracy i branży mediów, starając się zarazem utrzymać równowagę pomiędzy różnymi wymaganiami aktywnego życia. Dzięki praktycznym wskazówkom na temat tego, jak radzić sobie z typowymi sytuacjami w miejscu pracy, książka ta jest ważną lekturą dla każdej kobiety, która chce stać się lepszą koleżanką, lepszym liderem — i lepszym człowiekiem.
- Meg Whitman, prezes i dyrektor generalna eBay Inc.

Jestem wielbicielką Cathie Black — po części dlatego, że obie wierzymy, iż pochodzenie w żaden sposób nie determinuje drogi życiowej. Jeśli możesz o czymś pomyśleć, możesz także to stworzyć. Kariera Cathie jest tego żywym dowodem, a jej doświadczenia — zarówno zawodowe, jak i osobiste — składają się na fascynującą lekturę. Zawarte na tych stronach życiowe lekcje są mądre, prawdziwe i optymistyczne. Przydadzą się wszystkim, bez względu na to, w jakim punkcie kariery zawodowej się znajdują.
- Suze Orman, autorka książek Kobiety i finanse oraz The 9 Steps to Financial Freedom


Cathie Black kieruje Hearst Magazines, działem Hearst Corporation. Zarządza wynikami finansowymi i rozwojem tytułów zaliczanych do najbardziej znanych w branży, takich jak „Cosmopolitan”, „Esquire”, „Good Housekeeping”, „Harper’s Bazaar” czy „O, the Oprah Magazine”. W roku 2006 została po raz siódmy z rzędu zaliczona przez pismo „Fortune” do pięćdziesięciu najbardziej wpływowych kobiet w amerykańskiej przedsiębiorczości.


304 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022