wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 68.20 64,79   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE WSPÓŁCZESNYMI PRZEDSIĘBIORSTWAMI UWARUNKOWANIA STRATEGICZN


FALENCIKOWSKI T.(RED.) STRATEGICZNE INNOWACYJNE I KULTUROWE

wydawnictwo: CEDEWU, 2010, wydanie I

cena netto: 68.20 Twoja cena  64,79 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

ZARZĄDZANIE WSPÓŁCZESNYMI PRZEDSIĘBIORSTWAMI UWARUNKOWANIA STRATEGICZNE INNOWACYJNE I KULTUROWE

PRACE NAUKOWE WYŻSZEJ SZKOŁY BANKOWEJ W GDAŃSKU


Siódmy tom zawiera opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw.

Opisy te koncentrują się w trzech obszarach:
- zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach;
- innowacyjność w funkcjonowaniu przedsiębiorstw;
- kultura we współczesnych organiazacjach.


Spis treści:

Wprowadzenie.

Część I Zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach

1. Rola marketingu terytorialnego w procesie kształtowania pozycji przedsiębiorstwa w otoczeniu - Janusz Dworak
1.1. Marketing terytorialny
1.2. Współpraca na osi przedsiębiorstwo - władze samorządowe
1.3. Tworzenie pozytywnego wizerunku regionu jako element marketingu terytorialnego
1.4. Tożsamość regionu jako element marketingu terytorialnego
Streszczenie/Summary
Bibliografia

2. O istocie i strukturze strategii finansowej przedsiębiorstwa - Jacek Jaworski
2.1. Strategia finansowa jako strategia funkcjonalna w przedsiębiorstwie
2.2. Strategia inwestycyjna
2.3. Strategie finansowania działalności
2.4. Strategie gospodarowania kapitałem stałym i obrotowym
2.5. Strategia kreowania wartości dodanej i strategia płynności finansowej
Streszczenie/Summary
Bibliografia

3. Dylematy wyboru strategicznego współczesnych przedsiębiorstw - Andrzej Kaleta
3.1. Podstawowe pola wyboru strategicznego
3.2. Uwarunkowania wyboru pomiędzy strategią dywersyfikacji i koncentracji.
3.3. Uwarunkowania wyboru pomiędzy strategią wyróżnienia i kosztową
3.4. Uwarunkowania wyboru pomiędzy strategią ekspansji i stabilizacji
3.5. Uwarunkowania wyboru pomiędzy strategią pioniera i naśladowcy
Streszczenie/Summary
Bibliografia

4. Tomasz Bata: przedsiębiorca i strateg biznesu - Leszek Fryderyk Korzeniowski
Streszczenie/Summary
Bibliografia

5. Model oceny strategii na przykładzie wydawnictwa - Jan Kreft
5.1. Potrzeba strategii
5.2. Weryfikacyjna strategii marketingowej
Streszczenie/Summary
Bibliografia

6. Strategie w warunkach dużej inercji zmian - Krzysztof Łobos
6.1. Kluczowe obszary działań strategicznych w warunkach ograniczonego strategie choice
6.2. Charakterystyka kluczowych obszarów działań strategicznych
Streszczenie/Summary

7. Mapa grup strategicznych w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie przedsiębiorstw Gminy Strzegom - Monika Wilk-Lechniak
7.1. Istota tworzenia map grup strategicznych
7.2. Mapy grup strategicznych w strzegomskim sektorze kamieniarskim
7.3. Bariery mobilności wewnątrzsektorowej
Streszczenie/Summary
Bibliografia

8. Strategie zarządzania ryzykiem zmian kursu walutowego w działalności współczesnych przedsiębiorstw - Monika Wyrzykowska
8.1. Ryzyko zmian kursu walutowego w działalności przedsiębiorstw
8.2. Metody zabezpieczania się przedsiębiorstw przed ryzykiem walutowym.
8.3. Ocena skuteczności metod zabezpieczania się przed zmianami kursów walutowych przedsiębiorstw za pomocą wybranych instrumentów
Streszczenie/Summary
Bibliografia

Część II Innowacyjność w funkcjonowaniu przedsiębiorstw

9. Innowacje produktowe w pomorskim przetwórstwie spożywczym- Sylwia Badowska
9.1. Innowacje produktowe na rynku
9.2. Innowacje produktowe przedsiębiorstw - badanie własne
Streszczenie/Summary
Bibliografia

10. Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie poprzez wzornictwo - Maciej Brzozowski
10.1. Istota i bariery kreatywności w przedsiębiorstwie
10.2. Istota i rodzaje innowacji
10.3. Wzornictwo jako narzędzie innowacji
Streszczenie/Summary
Bibliografia

11. Program operacyjny innowacyjna gospodarka jako źródło finansowania nowoczesnych rozwiązań w małych i średnich przedsiębiorstwach - Anna Drozd
11.1. Małe i średnie przedsiębiorstwa w województwie pomorskim w latach 2006-2007
11.2. Innowacyjność i konkurencyjność przedsiębiorstw
11.3. Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka jako instrument wspierania małej i średniej przedsiębiorczości
11.4. Ocena wykorzystania funduszy z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Streszczenie/Summary
Bibliografia

12. Zarządzanie innowacją a rynek NewConnect - Stanisław Kaszuba
12.1. Istota innowacji
12.1.1. Definicja innowacji
12.1.2. Strategia Błękitnego Oceanu
12.2. Zarządzanie innowacjami
12.3. Rynek NewConnect
12.3.1. Charakterystyka uczestników rynku NewConnect
12.3.2. Innowacje na rynku NewConnect
Streszczenie/Summary
Bibliografia

13. Innowacyjność państw Unii Europejskiej w kontekście realizacji celów lizbońskich - Katarzyna Kozioł
13.1. Fiasko strategii lizbońskiej
13.2. Innowacyjność państw Unii Europejskiej
13.3. Strategia Europa 2020
Streszczenie/Summary
Bibliografia

14. Innowacja strategiczna - mieszanina strategii i kultury - Bogdan Nogałski, Wojciech Machel
14.1. Innowacyjne strategie banków uniwersalnych
Streszczenie/Summary
Bibliografia

15. Zarządzanie innowacjami bankowymi - Andrzej Pomykakki, Sebastian Bakalarczyk
15.1. Istota innowacji
15.2. Cechy charakterystyczne innowacji bankowych
15.3. Zarządzanie innowacjami
15.4. Zastosowanie innowacji w zarządzaniu bankiem
Streszczenie/Summary
Bibliografia

Część III Kultura we współczesnych organizacjach

16. Wybór typu kultury organizacyjnej dla biblioteki jako składnika wyższej szkoły niepublicznej - Aleksandra Ignaczak
16.1. Pojęcie kultury organizacyjnej
16.2. Przegląd klasyfikacji kultur organizacyjnych pod kątem zastosowania ich w bibliotece wyższej szkoły niepublicznej
16.3. Wybór kultury organizacyjnej dla biblioteki wyższej szkoły niepublicznej
Streszczenie/Summary
Bibliografia

17. Kultura organizacyjna jako kontekst w procesie budowania strategii organizacji - Sylwester Marek Kania
17.1. Kultura organizacyjna i strategia - zależności i uwarunkowania
17.2. Strategia i kultura w ujęciu zasobowym
17.3. Kierowanie relacją strategia - kultura w procesie zmian w organizacji
Streszczenie/Summary
Bibliografia

18. Determinanty proinnowacyjnej kultury organizacji w przedsiębiorstwach przemysłowych - Anna Strycharska-Rudzewicz, Małgorzata Juchniewicz
18.1. Czynniki determinujące proinnowacyjną kulturę organizacji
18.2. Metodyka badań
18.3. Wyniki badań i ich omówienie
Streszczenie/Summary


235 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- SKĄD SIE BIORĄ KRYZYSY
PODOLSKI B.

- KONIEC GLOBALIZACJI: CZEGO NAUCZYŁ NAS WIELKI KRYZYS?
JAMES H.

- PROBLEMY POLSKIEGO SYSTEMU BANKOWEGO
JANC A.

- VALUATION: MEASURING AND MANAGING THE VALUE OF COMPANIES 5TH EDITION
MCKINSEY & COMPANY INC. KOLLER T. GOEDHART M. WESSELS D.

- TEORIA I PRAKTYKA ZARZĄDZANIA FINANSAMI PRZEDSIĘBIORSTW
JAWORSKI J.

- PODSTAWY ZARZĄDZANIA PŁYNNOŚCIĄ FINANSOWĄ PRZEDSIĘBIORSTWA
CICIRKO T. RED.

- FINANSE INSTYTUCJE INSTRUMENTY PODMIOTY RYNKI REGULACJE
PODSTAWKA M. RED.

- PRZEWODNIK PO USŁUGACH BANKOWYCH MATERIAŁY DO ĆWICZEŃ Z BANKOWOŚCI
IWAŃCZUK A. MARSZAŁEK P.

- STRATEGIC CORPORATE FINANCE
DAVIES T. BOCZKO T. CHEN J.

- CORPORATE FINANCIAL MANAGEMENT INTERNATIONAL EDITION
EMERY D. FINNERTY J. STOWE J.

- KAPITAŁ W FINANSOWANIU DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW
JANASZ K. / W POLSCE ŹRÓDŁA I MODELE

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022