Bestseller w kategorii biznes według „New York Timesa” pomaga uzyskać to, co
najlepsze od każdego pracownika – zaktualizowany z myślą o nowoczesnych
przedsiębiorstwach.
Oparte na rzeczywistym doświadczeniu 25 000 menedżerów książka Dlaczego
pracownicy NIE ROBIĄ tego co POWINNI… daje sprawdzone, proste metody, które działają
w prawdziwych firmach, w prawdziwym świecie.
Znakomicie pomaga radzić sobie z najważniejszymi sytuacjami, w których
pracownicy nie pracują tak jak powinni: z dokładną analizą przyczyn i stworzeniem
planów zapobiegających powtarzaniu się problemów pracowniczych.
Słowo od tłumacza
Przedmowa
Część I
Ukryte wpływy oddziałujące na pracę ludzi
1. Nie wiedzą, dlaczego powinni to zrobić
2. Nie wiedzą, jak to zrobić
3. Nie wiedzą, co powinni zrobić
4. Myślą, że twój sposób nie zadziała
5. Myślą, że ich sposób jest lepszy
6. Myślą, że coś innego jest ważniejsze
7. Zrobienie tego nie przynosi im pozytywnych konsekwencji
8. Myślą, że właśnie to robią
9. Są nagradzani za nie robienie tego
10. Są karani za robienie tego, co powinni robić
11. Przewidują negatywne konsekwencje zrobienia tego ..
12. Nie ma dla nich negatywnych konsekwencji złej pracy
13. Przeszkody poza ich kontrolą
14. Powstrzymują ich osobiste ograniczenia
15. Problemy osobiste
16. Nikt nie jest w stanie tego zrobić
Część II
Zarządzanie zapobiegawcze: nowy system zarządzania, który da ci najlepsze
rezultaty
17. Jak wykorzystać siłę zarządzania zapobiegawczego, aby uzyskać najlepsze
rezultaty
18. Waga życzliwości
19. Pytania i odpowiedzi
O Autorze
140 stron, oprawa miękka