wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 55.50 52,73   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DOŚCIGNĄĆ CZOŁÓWKĘ CZYLI POPROWADŹ FIRMĘ DO SUKCESU WZOREM NAJLEPSZYCH


LOBER R.

wydawnictwo: APN PROMISE, 2009, wydanie I

cena netto: 55.50 Twoja cena  52,73 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

cena netto + 5% vat.


7 zasad eksplozji zysków

Nawet największe firmy były kiedyś małe i osiągnęły sukces dzięki wyobraźni, odwadze i wytrzymałości przedsiębiorców, którzy je stworzyli. Przekształcenie biznesu w niezawodny generator rosnących zysków wymaga twórczego kierowania, wygrywającej taktyki i efektywnych narzędzi.

Książka ta przedstawia siedem zasad przyśpieszających rozwój i pozwalających podnieść zyskowność i konkurencyjność, stosowanych przez najlepsze światowe firmy, wymieniane na liście 100 najlepiej prosperujących przedsiębiorstw miesięcznika Fortune.

Z punktu widzenia przedsiębiorcy niemal każda decyzja może prowadzić do znaczących konsekwencji finansowych lub operacyjnych. Podejmowane ryzyko musi zostać starannie wyważone. Dokonywane wybory muszą być właściwe. Przedstawione zasady pozwolą utrzymać się na właściwej ścieżce rozwoju i uniknąć pułapek, które łatwo mogą zniszczyć kwitnące przedsiębiorstwo.


Dr Rosalie Lober jest założycielką i prezesem firmy Lober Associates, specjalizującej się w projektowaniu i implementacji rozwiązań biznesowych mających na celu zwiększenie stałej dochodowości przedsiębiorstw wszelkich rozmiarów. Jej doświadczenia obejmują ponad dwadzieścia lat wspópracy w zarządzaniu takimi przedsiębiorstwami, jak Bloomberg, Financial Markets and Media, Venator Group czy Citibank. Była konsultantem takich firm, jak NASDAQ, Combustion Engineering, FDIC, New York Times, Linens ‘N Things oraz GE. Prowadzi wykłady na uniwersytetach Cornell, Fairfield, Hofstra i Uniwersytet Nowojorski.


Słowo wstępne vii
Wprowadzenie ix
Podziękowania xiii

Część I: Korzyści wynikające z trwałego rozwoju 1

Rozdział 1:    Osiąganie dochodowego biznesu 3
Rozdział 2:    Zyski 17
Rozdział 3:    Parcie na rozwój 34
Rozdział 4:    Realia 56
Rozdział 5:   Osiąganie istotnych informacji 79
Rozdział 6:   Elastyczność 97
Rozdział 7:    Integracja 118
Rozdział 8:   Testowanie i korygowanie 139
Rozdział 9:    Sterowanie przedsiębiorstwem 154

Część II: Wprowadź swój biznes na szczyt – narzędzia 175

Rozdział 10:   Model zmian rzeczywistości biznesowej 179
Rozdział 11:    Procesy ludzkie 198
Rozdział 12:    Dialog konsultacyjny 224
Rozdział 13:   Co zrobić właśnie teraz 236


254 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022