wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 54.90 52,16   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

INNOWACJE W ORGANIZACJI


JANASZ W. KOZIOŁ-NADOLNA K.

wydawnictwo: PWE, 2011, wydanie I

cena netto: 54.90 Twoja cena  52,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

cena netto + 5% vat.


Nowe wyzwania związane z globalizacją, postępem technologicznym, rosnącą konkurencyjnością państw spoza triady (Chin i Indii) wymuszają na Unii Europejskiej konieczne zmiany. Kryzys finansowy, bariery strukturalne wzrostu gospodarczego i spowolnienie jego tempa, wysoki poziom bezrobocia oraz fiasko strategii lizbońskiej spowodowały następny przełom w myśleniu o przyszłości Europy. Zmiany dotyczą następujących obszarów: badań i innowacji, zatrudnienia, edukacji, klimatu oraz walki z ubóstwem.

Koncepcja książki opiera się z jednej strony na nowatorskim podejściu do problematyki innowacji i innowacyjności, z drugiej zaś na logicznej konstrukcji. Innowacje będą badane na poziomie mikro-, mezo- i makroekonomicznym.

Podejście mikroekonomiczne dotyczy innowacji w organizacji. Punktem wyjścia jest określenie istoty innowacji i procesu innowacyjnego. W roku 2005 w trzeciej edycji podręcznika Oslo Manual rozszerzono typologię innowacji, wprowadzając oprócz innowacji-produktów i innowacji-procesów, również innowacje usługowe — organizacyjne i marketingowe — jako dwa nowe rodzaje innowacji, równorzędne dwóm poprzednio wymienionym. Niesie to określone konsekwencje dla innowacyjności organizacji i państw. Poziom makroekonomiczny dotyczy polityki innowacyjnej państwa polskiego oraz Unii Europejskiej jako ugrupowania.


Spis treści:

Wstęp
 
Rozdział I Teoretyczne podstawy innowacji
1.1. Pojęcie innowacji
1.2. Proces innowacyjny
1.3. Rodzaje i źródła innowacji
1.4. Wiedza i innowacje w tworzeniu wartości organizacji
 
Rozdział II Potencjał i uwarunkowania procesów innowacyjnych w organizacji
2.1. Potencjał działalności innowacyjnej
2.2. Uwarunkowania procesów innowacyjnych
2.3. Wybrane czynniki determinujące procesy innowacyjne
 
Rozdział III Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w Polsce
3.1. Innowacyjność przedsiębiorstw polskich w latach 2006–2008
3.2. Nakłady na sferę B+R w Polsce i w Unii Europejskiej
3.3. Modele procesu innowacyjnego i dyfuzji innowacji
 
Rozdział IV Polityka państwa jako stymulanta działalności innowacyjnej organizacji
4.1. System zarządzania wiedzą i innowacjami w Unii Europejskiej
4.2. Polityka innowacyjna a polityka: naukowa, naukowo-techniczna i przemysłowa
4.3. Wpływ polityki innowacyjnej państwa na procesy innowacyjne
 
Zakończenie
Bibliografia


176 stron, B5, oprawa miękka

 

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- REGION W GOSPODARCE OPARTEJ NA WIEDZY KAPITAŁ LUDZKI INNOWACJE
NOWAKOWSKA A. PRZYGODZKI ZB. SOKOŁOWICZ M. /KORPORACJE TRANSNARODOWE/

- KREATYWNOŚĆ I INNOWACJE WEDŁUG JOHNA ADAIRA
NEIL TH. RED.

- INNOWACJE W ROZWIJANIU KONKURENCYJNOŚCI FIRM ZNACZENIE WSPARCIE
PERENC J. HOŁUB-IWAN J. RED. / PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ

- ORGANIZACJA WIRTUALNA KONCEPCJA I JEJ WPŁYW NA INNOWACYJNOŚĆ
SANKOWSKA A.

- UBEZPIECZENIA GOSPODARCZE I SPOŁECZNE WYBRANE ZAGADNIENIA EKONOMICZNE
SUŁKOWSKA W.

- ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
NICHOLAS J.

- ZASTOSOWANIA KOPULI W MODELOWANIU DYNAMIKI ZALEŻNOŚĆI NA RYNKACH
DOMAN R. / FINANSOWYCH

- FUNDUSZE HEDGE ISTOTA STRATEGIE POTENCJAŁ RYNKU
PEREZ K.

- RYNKI FINANSOWE ORGANIZACJA INSTYTUCJE UCZESTNICY
BANASZCZAK-SOROKA U. RED.

- PRZEŁOMOWE INNOWACJE
CHRISTENSEN C.M.

- INNOWACJE W ZRÓWNOWAŻONYM ROZWOJU ORGANIZACJI
JANASZ W RED.

- INNOWACJE W GOSPODARCE OPARTEJ NA WIEDZY
DOLIŃSKA M.

- WPŁYW RYZYKA STRATEGICZNEGO NA WARTOŚĆ FIRMY DLA AKCJONARIUSZY
WEREDA-KOLASIŃSKA M.

- BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA W POLSCE
BORCUCH P.

- MAKROEKONOMIA
BLANCHARD O.

- MARKETING WPROWADZENIE
KOTLER P. ARMSTRONG G.

- PARADOKSY INWESTOWANIA METODY ZWIĘKSZAJĄCE ZYSKOWNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO
KRITZMAN M.P. / PORTFELA

- EFEKTYWNOŚĆ INFORMACYJNA RYNKU GIEŁDOWEGO
WAJDA P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022