wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.00 46,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ALIANSE STRATEGICZNE


CYGLER J.

wydawnictwo: DIFIN, 2002, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka Alianse strategiczne podejmuje problematykę tworzenia i zarządzania aliansami strategicznymi. Uwzględniono w niej najnowsze dokonania teoretyczne z zakresu współpracy przedsiębiorstw, zilustrowane przypadkami z praktyki gospodarczej w Polsce i na świecie.

Dużym walorem książki jest również prezentacja doświadczeń praktycznych autorki, nabytych w trakcie prowadzonych badań i projektów doradczych.

[Książka] reprezentuje dobry akademicki poziom i wnosi w dużej mierze nową wiedzę o roli, jaką alianse odgrywają we współczesnym zarządzaniu oraz bardzo potrzebną polskim menedżerom wiedzę o tym, jak zawierać alianse strategiczne i jak nimi zarządzać. [...] Może ona stać się ważną lekturą dla studentów wydziałów ekonomii i zarządzania, kadry naukowej oraz bardziej ambitnych menedżerów.

(prof. zw. dr hab. Maria Romanowska)

206 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022