wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

OCENA EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ


KIRKPATRICK D.

wydawnictwo: EMKA, 2001, wydanie I

cena netto: 74.10 Twoja cena  70,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ocena efektywności szkoleń to książka przeznaczona przede wszystkim dla praktyków - pracowników działów zarządzania zasobami ludzkimi. Prezentuje prosty i praktyczny sposób podejścia do pomiaru efektywności szkoleń. Dzięki licznym odniesieniom do przykładów wykorzystania modelu oceny Donalda L. Kirkpatricka w różnych firmach i przedsiębiorstwach, służyć może jako użyteczny poradnik pomocny do planowania, wdrażania oraz oceny realizowanych przedsięwzięć. Zawarte w książce przykłady i studia przypadków powodują, że z równie dobrym skutkiem może być wykorzystana zarówno przez osoby z dużym doświadczeniem, jak i tych pracowników działów HR, którzy dopiero rozpoczynają wdrażanie systemów oceny w swoich organizacjach.

Pierwsza polska edycja książki jest zarazem kolejnym, poprawionym i poszerzonym wydaniem, zawierającym wiele nowych przykładów zastosowania tego modelu. Studia przypadków w tej książce odnoszą się do wykorzystania jednego lub więcej poziomów oceny efektywności szkoleń w takich organizacjach, jak: First Union National Bank, Kemper National Insurance Companies, Arthur Andersen & Company, Motorola, University of Wisconsin Management Institute, GAP, Inc., City of Los Angeles, St. Luke's Hospital, Fluor Daniel Hanford, Inc., Midwest Electric, Inc., Duke Energy Corporation, Cisco Systems, Inc.

Spis treści

Przedmowa do wydania pierwszego

Przedmowa do wydania drugiego

Słowo wstępne

część PIERWSZA Pojęcia, zasady, wskazówki i techniki

1. Ocena: część dziesięcioetapowego procesu

2. Dlaczego dokonujemy oceny?

3. Cztery poziomy: opis ogólny

4. Ocena reakcji

5. Ocena procesu uczenia się

6. Ocena zachowań

7. Ocena wyników

8. Wykorzystanie czterech poziomów oceny

część DRUGA Studia przypadków wykorzystania modelu oceny

9. Wzbudzanie zainteresowania procesem oceny szkolenia

10. Zapewnienie równowagi podczas procesu oceny

11. Ocena programu szkoleniowego dla pracowników biurowych

12. Ocena programu szkoleniowego: Oceny okresowe i coaching

13. Ocena programu szkoleniowego dotyczącego umiejętności z zakresu prezentacji

14. Ocena programu szkoleniowego Kreatywny kierownik

15. Ocena programu szkoleniowego Rozwój umiejętności kierowniczych

16. Ocena programu szkoleniowego na temat przywództwa

17. Ocena programu szkoleniowego dotyczącego rozwiązywania problemów

18. Ocena wewnętrznego systemu podnoszenia wydajności

19. Programu szkoleniowy dla szpitala St. Luke's - ocena rezultatów

20. Ocena programu szkoleniowego z zakresu bezpieczeństwa pracy dla kierownictwa firmy

21. Ocena programu szkoleniowego na temat postępowania w sytuacjach stresowych - zespoły robocze

22. Tworzenie efektywnego formularza oceny dla poziomu l

23. Ocena programu szkoleniowego na wszystkich czterech poziomach

Indeks

329 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022