Książka
stanowi przewodnik dla wszystkich, których fascynuje wirtualna rzeczywistość.
Rzeczywistość, która jest nam coraz bliższa, stając się codziennością. Czytelnik
dowie się więc co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet,
technologie mobilne, GPS, VolP.
W
tej książce autor stara się przybliżyć czytelnikowi najważniejsze zagadnienia,
które przedstawiają transformację procesów gospodarczych i społecznych w ciągu
ostatnich dwóch lat. Czytelnik znajdzie tu dużo informacji dotyczących rynku polskiego,
a w szczególności dane o firmach, które dobrze funkcjonują w nowej rzeczywistości
gospodarczej.
Dzięki
tej książce dowiesz się:
•
Dlaczego nadszedł krach spółek technologicznych i jak uchronić dotcomy przed
powtórką z historii?
•
Dlaczego nie można zatrzymać globalizacji i jak kolonizować cyberprzestrzeń?
•
Dlaczego marketerzy śledzą grupy dyskusyjne, co to jest Bluetooth, outernet, e-PR?
•
W jaki sposób Unia Europejska kształtuje nowy rynek pracy i jak stać się
telepracownikiem?
•
Kiedy czekają nas pierwsze wybory przez Internet i czy sieć może być narzędziem w
rękach terrorystów?
236
STRON