Anna Zarębska - doktor nauk
ekonomicznych w zakresie nauki o zarządzaniu, pracownik naukowo-dydaktyczny Politechniki
Lubelskiej, adiunkt w Katedrze Zarządzania. Autor licznych publikacji z zakresu
zarządzania zmianami organizacyjnymi, a także szeregu projektów restrukturyzacyjnych
dla przedsiębiorstw. Prowadzi wykłady z zakresu zarządzania zmianami na studiach
licencjackich, policencjackich, dziennych, podyplomowych i MBA w Politechnice Lubelskiej -
University of lllinois (USA), Lubelskiej Szkole Biznesu - University of Central Lancashire
(Preston, UK), Wyższej Szkole Administracji i Zarządzania w Lublinie. Zainteresowania
zawodowe koncentruje w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, negocjacji i psychologii
pracy. Trener w zakresie technik sprzedaży, obsługi klienta, doskonalenia umiejętności
menedżerskich, efektywnej współpracy w zespole, negocjacji handlowych, zarządzania
czasem i organizacji pracy. Na stale współpracuje z wieloma przedsiębiorstwami o
zasięgu ogólnopolskim.
Tematem książki są zmiany
organizacyjne. Niniejsze opracowanie jest wynikiem kilkuletniej pracy nad problematyką
skutecznego wdrażania zmian w przedsiębiorstwach. Stanowi podsumowanie zarówno teorii,
jak i wniosków z przeprowadzonych badań nad wieloma organizacjami poddanymi procesom
zmian, z których jedne odniosły sukces, inne porażkę. Opracowanie nie ma więc
wyłącznie teoretycznego charakteru. Książka przeznaczona jest dla szerokiego grona
odbiorców zarówno studentów, jak i wykładowców, trenerów i szkoleniowców oraz - a
może przede wszystkim - dla praktyków z zakresu zarządzania zmianami organizacyjnymi.
Książka z powodzeniem może
być podręcznikiem akademickim przeznaczonym zarówno dla studentów studiów
licencjackich, policencjackich, magisterskich, jak również słuchaczy MBA oraz
praktyków zarządzania.
246 stron, miękka oprawa