wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KOMUNIKOWANIE W KRYZYSIE JAK RATOWAĆ WIZERUNEK FIRMY


MURDOCH A.

wydawnictwo: POLTEXT, 2003, wydanie I

cena netto: 43.00 Twoja cena  40,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W serii "Warsztaty menedżerskie" ukazały się dwie części tryptyku Anny Murdoch, poświęconego praktycznym zagadnieniom w public relations: "Język public relations" (1998) i "Prezentacje i wystąpienia w public relations" (2000). Teraz dołącza do nich "Komunikowanie w kryzysie". Książki są w pełni autonomiczne, można posługiwać się nimi oddzielnie - w zależności od bieżących potrzeb w różnych dziedzinach zarządzania oraz w polityce. Razem stanowią komplet, uzupełniają się i wzbogacają nawzajem.

Książka zawiera praktyczne wskazówki dotyczące postępowania przed, w trakcie i po sytuacji kryzysowej w organizacji oraz kampanii naprawiającej i wspierającej wizerunek firmy po kryzysie. Autorka wskazuje, jak planować i organizować działania antykryzysowe, jak zarządzać komunikacją w kryzysie, jak współpracować z otoczeniem zewnętrznym, a zwłaszcza mediami, oraz jak zaplanować i monitorować przepływ informacji wewnątrz organizacji. W książce przedstawiono dziesiątki przykładów oraz studiów przypadków, które podzielono na minikryzysy, kryzysy i megakryzysy. Przykłady pochodzą z takich firm, jak Winiary, Coca-Cola, Kredyt Bank, Citibank i inne banki, jak również z hipermarketów i przedsiębiorstw usługowych. Autorka opisuje też działania naprawcze podczas dwóch wielkich kryzysów - powodzi w Polsce w 1997 r. i ataku na Światowe Centrum Handlu 11 września 2001 r. Każdy rozdział kończy się serią pytań do dyskusji w grupie lub refleksji indywidualnej oraz ćwiczeń, np. napisanie komunikatu prasowego w momencie wybuchu kryzysu.

Książka przeznaczona jest dla menedżerów ds. public relations, kadry zarządzającej wyższego i średniego stopnia, a zwłaszcza kierowników i specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi, jak również dla studentów wyższych uczelni i słuchaczy podyplomowych studiów menedżerskich.

Spis treści

Wstęp

1. Co to jest kryzys?

1.1. Definicje kryzysu
1.2. Kryzys z punktu widzenia public relations
1.3. Problem w zarządzaniu a kryzys
1.4. Typy sytuacji kryzysowych
1.5. Skutki plotek, pogłosek, spekulacji, szeptanek ...
1.6. Jak przygotować się do sytuacji kryzysowej?
1.7. Jak zachowywać się w czasie kryzysu?
1.8. Pytania i ćwiczenia

2. Komunikowanie w firmie - klient wewnętrzny

2.1. Zmiana to potencjalny kryzys
2.2. Jak wprowadzać zmiany?
2.3. Cele kampanii komunikacyjnej
2.4. Język komunikacji kryzysowej
2.5. Przekazywanie złej wiadomości
2.6. Jak zwalniać pracowników bez wywołania (mini)kryzysu?
2.7. Przykład kampanii informacyjnej przed zmianą w firmie
2.8. Pytania i ćwiczenia

3. Skandal w mediach

3.1. Skargi klientów
3.2. Pytania i ćwiczenia

4. Studia przypadków

4.1. Pleśń w serkach Danone
4.2. Salmonella w zupach Winiar
4.3. Bakterie w coca-coli
4.4. Wypadek na budowie
4.5. Konflikt w "Almirenie"
4.6. Morderstwo w Kredyt Banku

5. Megakryzysy

5.1. Powódź w Polsce w 1997 r.
5.2. Atak na World Trade Center

6. Pytania i zagadnienia do dyskusji

Zakończenie
Bibliografia

178 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022