wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SAVOIR-VIVRE W BIZNESIE 100 I WIĘCEJ SPOSOBÓW NA PROWADZENIE INTERESÓW


SABATH A.

wydawnictwo: AMBER, 2002, wydanie I

cena netto: 23.00 Twoja cena  21,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak poprzez nienaganne maniery zjednywać sobie ludzi w stosunkach służbowych

Niezależnie od tego czy pracujesz w małej firmie, czy w wielkiej korporacji, obsługujesz klientów, sprzedajesz produkty lub usługi, niewątpliwie nieraz w swoim życiu zawodowym znalazłeś się w sytuacji, kiedy zadawałeś sobie pytanie: jak powinienem się zachować? Ten nowoczesny poradnik wyjaśnia w sposób klarowny, łatwy do zastosowania podstawowe kwestie związane z kulturą osobistą i formami grzecznościowymi w biznesie, omawia również sytuacje niecodzienne i delikatne:

- jak przedstawić się, wręczając wizytówkę,

- jak ubierać się na co dzień, a jak na oficjalną kolację służbową,

- jak prowadzić korespondencję - listowną, elektroniczną, faksową,

- jak unikać najczęstszych gaf popełnianych w rozmowach telefonicznych,

- co nakazuje dobre wychowanie odnośnie telefonów komórkowych,

- jakie zasady współpracy powinny obowiązywać w biurze, zwłaszcza gdy pracownicy dysponują tylko boksami,

- jak skutecznie i delikatnie radzić sobie z kłopotliwymi współpracownikami,

- o czym rozmawiać na biurowych przyjęciach,

- jak zachowywać się w kontaktach z VIP-ami

- specyfika obyczajów różnych krajów i rady, które mogą okazać się nieodzowne podczas służbowych podróży zagranicznych:
-czego nie dawać w prezencie Chińczykowi,
- jak witać się z Arabem,
- o czym wypada rozmawiać z Niemcem,
- jak wręczać wizytówkę Japończykowi.


Ann Marie Sabath - przewodnicząca firmy świadczącej usługi z zakresu protokołu biznesowego, organizującej szkolenia dla m.in. takich firm, jak: Procter & Gamble, SmithKline Beecham, Marriott Corporation.

125 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022