wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ANATOMIA BIZNESU KOMUNIKACJA


ADAIR J.

wydawnictwo: EMKA, 2000, wydanie I

cena netto: 31.00 Twoja cena  29,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Umiejętność komunikowania się jest bezspornie najważniejszym narzędziem zarządzania. Cztery podstawowe zdolności to: MÓWIENIE, SŁUCHANIE, PISANIE i CZYTANIE. Wielu menedżerów uważa, że je posiadło. Czy rzeczywiście?

Słuchanie jest chyba najbardziej ulotną spośród umiejętności komunikacji. Czy wykorzystujesz w pełni skuteczność słów, aby przekonywać i być naprawdę słyszanym? Czy słyszysz to, co ludzie rzeczywiście mówią? Potrafisz pisać, lecz czy twoje listy i raporty do końca przekazują treść tego, co chcesz powiedzieć? Czy chciałbyś poprawić przyswajanie i rozumienie tysięcy słów, jakie musisz czytać każdego dnia?

Profesor John ADAIR, należący do czołówki brytyjskich ekspertów w dziedzinie zarządzania, nie tylko pomaga doskonalić nasze naturalne zdolności, ale też wychodzi poza te podstawy, zajmując się sprawami pokrewnymi, takimi jak prezentacje, wywiady, uczestnictwo w zebraniach, prowadzenie spotkań, korzystanie z pomocy audiowizualnych etc.

Książka ta udziela wskazówek nie tylko kiedy się komunikować i dlaczego, ale też jak to należy robić. Jej autor jest profesorem wydziału zarządzania Uniwersytetu w Exter. Jest także konsultantem wielu instytucji związanych z edukacją i biznesem, doradcą rządu brytyjskiego. Został zaliczony do czterdziestki ludzi z całego świata, którzy najbardziej przyczynili się do rozwoju studiów nad teorią i praktyką zarządzania.

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA W BIURZE + CD-ROM
KOZŁOWSKA A. DOROSZ W.

- DOSKONAŁA UMIEJĘTNOŚĆ KOMUNIKACJI
BARKER A.

- PODSTAWY KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ
GRIFFIN E.

- EFEKTYWNA KOMUNIKACJA. HARVARD BUSINESS REVIEW
PRACA ZBIOROWA

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022