wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 99.00 94,05   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

JAK ZDOBYWAĆ KLIENTÓW


GOLDMAN H.M.

wydawnictwo: EMKA, 2002, wydanie I

cena netto: 99.00 Twoja cena  94,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ten światowego formatu podręcznik sprzedaży zawiera ponad 300 pomysłów, rad, idei i przykładów z praktyki na rzecz praktyki.

Za pomocą testów, studiów przypadków, problemów do rozwiązania i list kontrolnych możesz sprawdzić i pogłębić swoje umiejętności handlowca. Jest to zorientowany na sukces kurs sprzedaży w formie książki do samodzielnego studiowania do wdrażania zawartej w niej fachowej wiedzy.


Czy potrafiłbyś rozwiązać problemy poniżej przedstawione?

1. "Obaliłem jego poglądy punkt po punkcie, operując wiarygodnymi danymi - informuje menedżer sprzedaży swojego dyrektora. - Wykazałem mu, że jego zarzuty były bezpodstawne. Zabrało mi to jakieś trzy godziny, lecz przedstawiłem wszystkie, ale to naprawdę wszystkie argumenty. W końcu szło już klientowi tylko o to, aby za wszelką cenę mieć rację. Prawie godzinę straciłem na nieistotne szczegóły! Wreszcie poszedłem sobie. Nie było sensu pozostawać dłużej". "Człowieku, powinien był pan odejść już po kwadransie" - odparł zirytowany dyrektor. Sprzedawca nie rozumie jego stanowiska: "Nie mogę przecież tak po prostu się poddać".

Który z nich, według ciebie, ma rację?

2. W trakcie narady na temat sprzedaży w fabryce produkującej żywność, jeden z jej przedstawicieli opowiada o przypadkach, kiedy odwiedzani przez niego klienci przyjmują go w korytarzu, pytają, o co chodzi, i nie palą się, aby przeprowadzić rozmowę w biurze. Naturalnie, on chciałby ją tam kontynuować, lecz klient stara się go zbyć twierdząc, że nie ma czasu i proponuje telefoniczne umówienie następnego terminu wizyty. Dlatego często zastanawia się, co zrobić: czy nie powinien upierać się przy tym, by wyjaśnić cel wizyty w gabinecie, a nie na korytarzu? Czy prezentować jednak ofertę stojąc w drzwiach? Czy też zdecydować się przyjść ponownie?

Czy znasz jakąś metodę, aby nie być przyjmowanym przez klienta w drzwiach?

Te i ponad 100 innych problemów z praktyki codziennej sprzedaży, zostało zanalizowanych i rozwiązanych w niniejszej książce.


309 stron, B5, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022