Ten światowego formatu podręcznik sprzedaży zawiera ponad 300
pomysłów, rad, idei i przykładów z praktyki na rzecz praktyki.
Za pomocą testów, studiów przypadków, problemów do rozwiązania i list
kontrolnych możesz sprawdzić i pogłębić swoje umiejętności handlowca. Jest to
zorientowany na sukces kurs sprzedaży w formie książki do samodzielnego studiowania do
wdrażania zawartej w niej fachowej wiedzy.
Czy potrafiłbyś rozwiązać problemy poniżej przedstawione?
1. "Obaliłem jego poglądy punkt po punkcie, operując wiarygodnymi danymi -
informuje menedżer sprzedaży swojego dyrektora. - Wykazałem mu, że jego zarzuty były
bezpodstawne. Zabrało mi to jakieś trzy godziny, lecz przedstawiłem wszystkie, ale to
naprawdę wszystkie argumenty. W końcu szło już klientowi tylko o to, aby za wszelką
cenę mieć rację. Prawie godzinę straciłem na nieistotne szczegóły! Wreszcie
poszedłem sobie. Nie było sensu pozostawać dłużej". "Człowieku, powinien
był pan odejść już po kwadransie" - odparł zirytowany dyrektor. Sprzedawca nie
rozumie jego stanowiska: "Nie mogę przecież tak po prostu się poddać".
Który z nich, według ciebie, ma rację?
2. W trakcie narady na temat sprzedaży w fabryce produkującej żywność, jeden z jej
przedstawicieli opowiada o przypadkach, kiedy odwiedzani przez niego klienci przyjmują go
w korytarzu, pytają, o co chodzi, i nie palą się, aby przeprowadzić rozmowę w biurze.
Naturalnie, on chciałby ją tam kontynuować, lecz klient stara się go zbyć twierdząc,
że nie ma czasu i proponuje telefoniczne umówienie następnego terminu wizyty. Dlatego
często zastanawia się, co zrobić: czy nie powinien upierać się przy tym, by
wyjaśnić cel wizyty w gabinecie, a nie na korytarzu? Czy prezentować jednak ofertę
stojąc w drzwiach? Czy też zdecydować się przyjść ponownie?
Czy znasz jakąś metodę, aby nie być przyjmowanym przez klienta w drzwiach?
Te i ponad 100 innych problemów z praktyki codziennej sprzedaży, zostało
zanalizowanych i rozwiązanych w niniejszej książce.
309 stron, B5, oprawa twarda