wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   8 egz. / 324.63 308,40   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

OBSŁUGA KLIENTA


LARSON W.

wydawnictwo: KE LIBER, 2003, wydanie I

cena netto: 34.50 Twoja cena  32,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Już ponad dwa miliony osób na świecie sięgnęły po poradniki z serii "W 10 minut"!

Potrzebujesz tylko 10 minut, aby nauczyć się jak:

- określać kim są Twoi klienci,

- obsługiwać ich lepiej od konkurencji,

- zarządzać kontaktami z klientami,

- pokonywać sytuacje trudne,

- stosować różne techniki dostarczania usług.

OBSŁUGA KLIENTA wprowadza w kluczowe zagadnienia związane z kontaktami z najważniejszymi dla każdej firmy partnerami, czyli jej klientami. Poradnik składa się z dziesięciominutowych lekcji, które przedstawiają najważniejsze techniki i metody prowadzenia efektywnej obsługi klienta.

William W. Larson jest doktorem zarządzania. Piastował stanowisko dyrektora w Simon Greenleaf School of Law, jest również założycielem i prezesm Selection Dynamics Institute w Tacoma, w stanie Waszyngton.

176 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022