Dwa pytania, które
najczęściej zadają sobie handlowcy, brzmią: jak więcej sprzedawać i jak pokonać
zawahania klienta? Odpowiedź na obydwa jest taka sama: sprzedawać trzeba to, czego
klient potrzebuje. Rynek globalny, zaawansowane technologie, zalew informacji, fuzje
przedsiębiorstw, wyrafinowane produkty i usługi - wszystko to czyni sprzedaż znacznie
bardziej skomplikowanym procesem niż kiedykolwiek przedtem. Handlowcy potrzebują
wskazówek, jak przetrwać na silnie konkurencyjnym rynku. Szkoła biznesu podpowiada, co
zrobić, by klient cieszył się z podpisania kontraktu na równi ze sprzedawcą - dziś
jest to główny atut w walce z konkurencją. Z zadowolonym klientem nawiążesz
długotrwała relację, która i Tobie przyniesie wiele zawodowej satysfakcji. Tak więc
sprzedaż jest procesem i żadnego z jedenastu jego etapów nie można pominąć, jeśli
chce się odnieść sukces.
Oddajemy w Twoje ręce
rodzaj swoistego vademecum, który uczyni z Ciebie absolwenta słynnej Szkoły Biznesu
Dale'a Carnegie. Dowiesz się:
- jak uczynić z
potencjalnego klienta Twojego lojalnego klienta,
- co musisz wiedzieć przed
nawiązaniem z nim kontaktu,
- jak poznać prawdzie
potrzeby klienta i jego priorytety nabywcze,
- jak dotrzeć do
właściwych ludzi,
- jak sprzedawać, nie
obniżając ceny.
Doskonałe techniki
sprzedaży przedstawione w tej książce są omawiane przez profesjonalistów, których
kariera zawodowa dowodzi, że są one niezwykle skuteczne. Ludzie Ci pochodzą z różnych
stron świata - z Ameryki Północnej, Europy, Ameryki Środkowej i Azji - i są
absolwentami Szkoły Biznesu Dale'a Carnegie. Na tych stronach znajdziesz ponad sto
historii zrelacjonowanych przez sprzedawców oferujących różne produkty i usługi, a
każda z nich dostarczy Ci praktycznych wskazówek, jak z wyzwań uczynić nowe
możliwości.
321 stron