wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 33.00 31,35   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SZKOŁA BIZNESU O POZYSKIWANIU KLIENTÓW NA ZAWSZE


CARNEGIE D. CROM J. CROM M.

wydawnictwo: EMKA, 2003, wydanie I

cena netto: 33.00 Twoja cena  31,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dwa pytania, które najczęściej zadają sobie handlowcy, brzmią: jak więcej sprzedawać i jak pokonać zawahania klienta? Odpowiedź na obydwa jest taka sama: sprzedawać trzeba to, czego klient potrzebuje. Rynek globalny, zaawansowane technologie, zalew informacji, fuzje przedsiębiorstw, wyrafinowane produkty i usługi - wszystko to czyni sprzedaż znacznie bardziej skomplikowanym procesem niż kiedykolwiek przedtem. Handlowcy potrzebują wskazówek, jak przetrwać na silnie konkurencyjnym rynku. Szkoła biznesu podpowiada, co zrobić, by klient cieszył się z podpisania kontraktu na równi ze sprzedawcą - dziś jest to główny atut w walce z konkurencją. Z zadowolonym klientem nawiążesz długotrwała relację, która i Tobie przyniesie wiele zawodowej satysfakcji. Tak więc sprzedaż jest procesem i żadnego z jedenastu jego etapów nie można pominąć, jeśli chce się odnieść sukces.

Oddajemy w Twoje ręce rodzaj swoistego vademecum, który uczyni z Ciebie absolwenta słynnej Szkoły Biznesu Dale'a Carnegie. Dowiesz się:

- jak uczynić z potencjalnego klienta Twojego lojalnego klienta,

- co musisz wiedzieć przed nawiązaniem z nim kontaktu,

- jak poznać prawdzie potrzeby klienta i jego priorytety nabywcze,

- jak dotrzeć do właściwych ludzi,

- jak sprzedawać, nie obniżając ceny.

Doskonałe techniki sprzedaży przedstawione w tej książce są omawiane przez profesjonalistów, których kariera zawodowa dowodzi, że są one niezwykle skuteczne. Ludzie Ci pochodzą z różnych stron świata - z Ameryki Północnej, Europy, Ameryki Środkowej i Azji - i są absolwentami Szkoły Biznesu Dale'a Carnegie. Na tych stronach znajdziesz ponad sto historii zrelacjonowanych przez sprzedawców oferujących różne produkty i usługi, a każda z nich dostarczy Ci praktycznych wskazówek, jak z wyzwań uczynić nowe możliwości.

321 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022