Nie tylko cena, nie tylko
jakość produktu skłaniają klienta do zakupu. Clou skutecznego zamykania sprzedaży
leży głównie w osobowości sprzedawcy i jego zdolności przekonywania. Cóż Ci da
bowiem wspaniała wiedza merytoryczna, jeżeli nie umiesz taktownie argumentować,
profesjonalnie odpowiadać na pytania klienta, umiejętnie używając mowy ciała?
Ta książka nauczy Cię owe
umiejętności posiąść oraz pomoże rozstrzygnąć wszelkie kwestie, dotyczące sztuki
sprzedaży, a mianowicie:
- jak utorować sobie drogę
do klienta,
- jak rozpoznawać sygnały
mowy ciała w trakcie trwania sprzedaży,
- jak doskonalić
umiejętność argumentowania,
- jak reagować prawidłowo
na zastrzeżenia klienta,
- jak stosować najlepsze
techniki zamykania sprzedaży.
Wiele przykładów i list
kontrolnych ułatwi Ci adaptację zdobytej wiedzy na potrzeby skutecznego handlu. Chodzi
bowiem o to, abyś odniósł z tego treningu jak największe korzyści i po prostu
sprzedawał lepiej!
296 stron