wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 52.00 49,40   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KOMUNIKOWANIE MIĘDZYNARODOWE


OCIEPKA B.

wydawnictwo: ASTRUM, 1999, wydanie I

cena netto: 52.00 Twoja cena  49,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Miniony, XX, wiek to czas rozkwitu wszelkich form międzynarodowej komunikacji. Nauka mówiąca właśnie o tym, jak słowa i obrazy oraz zawarte w nich znaczenia pokonują bariery wyznaczane granicami państw, różnicami językowymi czy konfliktami etnicznymi ma w Polsce, niestety, bardzo krótką historię. A przecież różne formy międzynarodowego i międzykulturowego komunikowania towarzyszyły ludziom od momentu zawalenia się wieży Babel! Warto zatem poznać zasady i reguły rządzące owymi procesami międzynarodowego komunikowania.

Prezentowane Państwu Komunikowanie międzynarodowe to jeden z nielicznych, interdyscyplinarny podręcznik wyjaśniający kwestie terminologiczne, zagadnienia związane z socjolingwistyką, historią komunikowania międzynarodowego, postępującą globalizacją. Omawia on też problemy dotyczące mediatyzacji współczesnego życia, powstawania społeczeństwa informacyjnego czy wreszcie public relations. Beata Ociepka kompendium to przygotowała wykorzystując bogaty zbiór literatury zagranicznej i polskiej (także prasy) oraz czerpiąc z ogromnych zasobów Internetu. Wiadomości w nim zawarte przydadzą się przede wszystkim studentom nauk społecznych, praktykom życia publicznego i politycznego (w tym dyplomatom), dziennikarzom oraz każdemu, kto interesuje się zagadnieniami komunikologii.


Dr hab. Beata Ociepka - profesor nadzwyczajny w Instytucie Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Wrocławskiego i w Dolnośląskiej Szkole Wyższej Edukacji. Zajmuje się badaniami porównawczymi nad systemami medialnymi, a zwłaszcza publicznymi środkami przekazu. Bada procesy komunikowania międzynarodowego. Zajmuje się także stosunkami polsko-niemieckimi.Współautorka książek Teoria i praktyka propagandy oraz Media i komunikowanie polityczne. Niemcy, Austria, Szwajcaria.

231 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022