wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BIG BLUE LEKCJE PRZYWÓDZTWA I TAKTYKA UZDRAWIANIA PRZEDSIĘBIORSTW


SLATER R.

wydawnictwo: IFC PRESS, 2000, wydanie I

cena netto: 75.90 Twoja cena  72,11 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja jest obecnie niedostępna


Big Blue to czarowna saga o tym w jaki sposób, zgodnie ze swoją legendą, Lou Gerstner zakasał rękawy, zabrał się do ciężkiej pracy i wybawił IBM od prawie stuprocentowej śmierci, zamieniając ją w podręcznikowy przykład cudotwórstwa w uzdrawianiu firm. To książka o tym, w jaki sposób Gerstner przekonywał o konieczności szybkiego działania w firmie, która zaczęła identyfikować agresywność z dyshonorem i wyprowadził Big Blue z 8 miliardów dolarów straty w 1993 roku do 3-miliardowego zysku w 1994 - nie mające precedensu, ponad 11-miliardowe uzdrowienie firmy!

Robert Slater od ponad 25 lat pisze dla magazynów Time i Newsweek oraz dla agencji UPI. Jest autorem kilku bestsellerowych pozycji z dziedziny biznesu, między innymi Jack Welch and GE Way, Ovitz: The Inside Story of Hollywood's Most Controversial Powerbroker uznanej przez The New York Times za bestseller z dziedziny biznesu, Get Better or Get Beaten: 31 Leadership Secrets from GE's Jack Welch oraz Soros: The Life, Times & Trading Secrets of the World's Greatest Investor.

SPIS TREŚCI

Deep Blue do Pana Kasparowa: Szach mat!

Część I SPIRALA ŚMIERCI I ZBAWCA

Rozdział 1: Nie bierz sukcesu za pewnik

Rozdział 2: Arogancja może Cię zgubić

Rozdział 3: Ludzie z zewnątrz wiedzą więcej niż Ci się wydaje

Rozdział 4: Uwielbiam pokonywać rywali

Część II JAK SIĘ OŻYWIA FIRMĘ W TARAPATACH

Rozdział 5: Selekcję ofiar czas zacząć

Rozdział 6: Koniec chińskiej tortury wodnej

Rozdział 7: Plan gry wygląda nieźle

Część III JAK SIĘ TWORZY NOWĄ KULTURĘ KORPORACYJNĄ

Rozdział 8: Nie ogłaszaj upadłości: dzielenie nie jest łatwe

Rozdział 9: Głoś nową kulturę i żyj według niej, tylko tak będzie ona mogła zaistnieć

Rozdział 10: Jeżeli to będzie konieczne, odsuń na bok starą kulturę firmy, byle szybko i sprawnie

Rozdział 11: Nie przejmuj się wielkimi wizjami

Rozdział 12: Nie ma nic ważniejszego niż realizacja biznes planów

Część IV JAK SIĘ POZBYĆ SAMOZADOWOLENIA W FIRMIE

Rozdział 13: Nie marnuj czasu, przejdź do sedna!

Rozdział 14: Stawiaj wysokie wymagania: nie zgadzaj się na przeciętność

Rozdział 15: Wyrażaj pewność siebie, pokaż, że jesteś liderem

Rozdział 16: Bądź wojowniczy - rozwiń agresywną strategię przejęć

Rozdział 17: Jaki jest Lou Gerstner: nie pozwolę Panu wejść do mojej głowy

Część V TO JEST KLIENT, GŁUPCZE!

Rozdział 18: Wystarczy już arogancji i dystansu

Rozdział 19: Słuchaj klientó w - oni najlepiej wiedzą czego im potrzeba

Rozdział 20: Wybieraj produkty, które klienci chcą kupować

Część VI TYLKO ROZWÓJ ZABEZPIECZA PRZYSZŁOŚĆ

Rozdział 21: Potrzebujemy pracy zespołowej, ale musi być tam miejsce na ducha przedsiębiorczości

Rozdział 22: Zmień kierunek taktyki uzdrawiania: zakończ redukcję kosztó w, szukaj przychodów

Rozdział 23: Jeżeli nie przewodzisz, nie istniejesz

Część VII SZUKANIE NOWYCH RYNKÓW, NOWYCH MOŻLIWOŚCI

Rozdział 24: Na usługach można zarabiać

Rozdział 25: Nie sprzedawaj produktó w, sprzedawaj rozwiązania

Rozdział 26: Wykorzystaj przestrzeń cybernetyczną, to następne wielkie wyzwanie biznesu

Rozdział 27: Czy świat jest przygotowany na komputery sieciowe?

Rozdział 28: Przybliżając się do kilkunastoprocentowego wzrostu

Część VIII O PRZYSZŁOŚCI

Rozdział 29: Kiedy zdaje Ci się, że już skończyłeś, dopiero masz kłopoty

Epilog

Podziękowania

Uwagi końcowe

Indeks

351 STRON

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- 100 NAJLEPSZYCH KSIĄŻEK BIZNESOWYCH POZNAJ NIEZBĘDNY KANON
COVERT J. SATTERSTEN T.

- GANDHI DLA MENEDŻERÓW
ZITTLAU J.

- STRATEGIA SUKCESU FIRMY
OBŁÓJ K.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022