wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

REALIZACJA ZASADY WPROWADZANIA PLANÓW W ŻYCIE


BOSSIDY L. CHARAN R.

wydawnictwo: MT BIZNES, 2003, wydanie I

cena netto: 74.00 Twoja cena  70,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bestseller "New York Times". Książka, która mówi, co trzeba robić, żeby plan został wykonany i zamierzone rezultaty osiągnięte, bez względu na to, czy się jest szefem firmy, czy pracownikiem, który stawia pierwsze kroki na stanowisku kierowniczym.

Larry Bossidy to jeden z dyrektorów cieszących się największym światowym uznaniem, człowiek, któremu tylko nieliczni dorównują w umiejętności osiągania zamierzonych rezultatów. Ram Charan, legendarny doradca zarządów i ludzi na wysokich stanowiskach kierowniczych, wie lepiej niż inni, dlaczego jedne firmy odnoszą sukces, a inne nie. Połączywszy swą wiedzę i doświadczenie, napisali tak potrzebną dziś książkę, która mówi o tym, jak wypełnić lukę między wynikami zakładanymi a uzyskiwanymi.

"Świetny praktyk i przenikliwy teoretyk wspólnymi siłami napisali przekonującą książkę o biznesie - o tym, jak sprawić, żeby plan został zrealizowany".
Jack Welch

"Jeśli chcesz zostać dyrektorem - albo jeśli jesteś dyrektorem i chcesz się utrzymać na tym stanowisku - przeczytaj Realizację i stosuj przedstawione w niej zasady w praktyce".
Michael Dell, prezes i dyrektor naczelny, Dell Computer Corporation

"Cenne praktyczne spostrzeżenia i rady na temat zarządzania nastawionego na rezultaty, w firmach dowolnej wielkości. Istotą rzeczy jest realizacja, a ta książka przystępnie wyjaśnia, na czym ona polega i jak łączy najistotniejsze elementy każdej organizacji - kadry, strategie i operacje".
L. R. Raymond, prezes i dyrektor naczelny, Exxon Mobil

"Najlepiej obmyślone plany świata nie są warte papieru, na którym je zapisano, jeśli nie potrafimy ich wykonać. O tym właśnie jest ta książka. Realizacja zawiera rozsądne, sprawdzone rady, jak wprowadzać plany w życie. Z pewnością warto ją przeczytać".
Ralph S. Larsen, prezes i dyrektor naczelny, Johnson & Johnson


Larry Bossidy jest prezesem i byłym dyrektorem Honeywell International, firmy, która przoduje pod względem różnorodności produkcji i zajmuje czołowe miejsca w rankingu stu największych firm sporządzanego przez czasopismo "Fortune" (Fortune 100). Wcześniej był prezesem i dyrektorem AlliedSignal, dyrektorem operacyjnym General Electric Credit (czyli obecnej General Electric Capital Corporation), wiceprezesem wykonawczym i prezesem General Electric Services and Materials Sector oraz wiceprezesem General Electric.

Ram Charan to cieszący się wielkim powodzeniem doradca dyrektorów i osób na wysokich stanowiskach kierowniczych w różnych firmach - od świeżo założonych do znajdujących się na liście Fortune 500, jak General Electric, DuPont, EDS czy Colgate-Palmolive. Napisał What the CEO Wants You you Know, jest też współautorem książki Every Business Is a Growth Business. Ma stopień doktora, wykłada w Harvard Business School i Kellogs School na Northwestern University.

Charles Burck, który współpracował z Larrym Bossidym i Ramem Charanem, jest pisarzem i redaktorem. Wczesniej pracował jako redaktor w czasopiśmie "Fortune". Po pełnych sukcesów latach pracy w General Electric Larry Bossidy przekształcił AlliedSignal w jedną z najbardziej podziwianych firm świata i został ogłoszony przez czasopismo "Chief Executive" dyrektorem roku. Osiągnięcia w rodzaju ponad trzynastoprocentowego wzrostu dochodu przypadającego na akcję, utrzymującego się przez trzydzieści jeden kolejnych kwartałów, nie były kwestią przypadku; ich źródła należy szukać w dyscyplinie realizacji planów - w umiejętności zgrania polityki kadrowej, ustalania strategii i prowadzenia operacji, owych trzech kluczowych procesów w każdej firmie.


Prowadzenie firmy to w rzeczywistości kierowanie tymi procesami, a nie tworzenie "wizji" i pozostawianie jej realizacji innym. Bossidy i Charan pokazują, jak ważne jest głębokie, pełne pasji zaangażowanie w sprawy firmy i dlaczego dzięki otwartej dyskusji na temat ludzi, strategii i operacji firma zyskuje fundament w postaci uczciwości intelektualnej i realizmu.

Najważniejsze zadanie przywódcy - dobór i ocena ludzi - nigdy nie powinno być cedowane na innych. Dyrektor Larry Bossidy osobiście sprawdza telefonicznie referencje najważniejszych kandydatów do pracy w firmie. Dlaczego? Ponieważ właściwi ludzie na właściwym stanowisku to dla kierownictwa źródło strategii nadających się do realizacji. Dzięki wspólnej pracy takich ludzi jedna za drugą powstają poszczególne części składowe strategii, która pozostaje w zgodzie z realiami rynku, zasadami ekonomii i konkurencji. Kiedy są już odpowiedni ludzie i jest strategia, następuje ich połączenie w procesie operacyjnym, który polega na wprowadzaniu w życie poszczególnych programów i podejmowaniu określonych działań oraz na wyznaczaniu osób za nie odpowiedzialnych. Ten skuteczny sposób prowadzenia operacji daleko odbiega od typowego podejścia budżetowego polegającego na wyznaczaniu celów na zasadzie "patrzenia w lusterko wsteczne", nadaje liczbom realne znaczenie i jest w zgodzie z praktyką.

Wpajanie kultury realizacji jest trudne, za to utracić ją można łatwo. W lipcu 2001 roku zarząd firmy Honeywell International (która wcześniej połączyła się z AlliedSignal) poprosił Larry'ego Bossidy'ego, żeby wrócił i postawił firmę na nogi. To, o czym Bossidy pisze w swej książce, wprowadza tam w życie.

276 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022