wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 16.00 15,20   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KONFLIKTY W PRACY JAK SOBIE RADZIĆ Z SZEFEM JAK ROZMAWIAĆ Z KONFLIKTOW


EDELMANN R.

wydawnictwo: GWP, 2003, wydanie I

cena netto: 16.00 Twoja cena  15,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przyczyny powstawania konfliktów w miejscu pracy.

Wpływ sytuacji konfliktowej na samopoczucie i efektywność pracy.

Sposoby rozwiązywania konfliktów.

Praktyczne sposoby utrzymywania zdrowych relacji z szefem, kolegą, klientem.

Wybrane aspekty stylów przywódczych.

Problem nadużycia władzy, przekraczania granic intymności.

Skutki publicznej krytyki, zdradzania poufnych informacji, odmowy współpracy.

Konflikty obecne są w każdej firmie, bez względu na charakter jej działalności. Publiczna krytyka, nadużycie władzy, odmowa współpracy czy usilne dążenie do zbytniej bliskości to tylko niektóre z tych przyczyn. Również uwarunkowania jednostkowe, takie jak styl przywództwa, płeć, wiek czy osobowość wpływają na kształt relacji w środowisku zawodowym.

Dzięki lekturze tej książki dowiadujemy się jak powstają konflikty i jaki wywierają wpływ na nasze samopoczucie. Obok ciekawych przykładów i ćwiczeń pomocnych w analizie własnego stylu rozwiązywania konfliktów, czytelnik odnajdzie tu również opis praktycznych strategii efektywnego komunikowania się z przełożonym, współpracownikami i klientami.

Pozycja może być przydatna w różnorodnych środowiskach zawodowych, m.in. w przemysłowym, medycznym, edukacyjnym, a także w organizacjach społecznych i służbach publicznych, a więc wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z drugim człowiekiem.

Dr Robert Edelman jest znanym psychologiem klinicznym, autorem wielu publikacji, oraz doświadczonym konsultantem psychologii stresu organizacyjnego.

128 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022