wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ORGANIZACJE SKUTECZNE W SPRZEDAŻY JAK ZDOBYĆ PRZEWAGĘ NAD KONKURENCJĄ


COKER D. DEL GAIZO E. MURRAY K. EDWARDS S.

wydawnictwo: IFC PRESS, 2003, wydanie I

cena netto: 87.90 Twoja cena  83,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

"W ciągu następnych pięciu lat zobaczymy więcej zmian w organizacjach sprzedażowych niż miało to miejsce w ciągu ostatniej dekady. Sukcesy i rozwój w tej dziedzinie należeć będą do ludzi, którzy są gotowi na te zmiany. Elastyczność - w kwestii umiejętności, nastawień oraz know-how - pomoże utrzymać się na szczycie nadchodzącej fali".

Następna fala w sprzedaży globalnej napawa tak optymizmem, jak i niepokojem. Nowe technologie, takie jak Internet i komunikacja bezprzewodowa, w niezwykły sposób poszerzyły potencjalną bazę klientów każdej firmy. Wynikający z tego wzrost konkurencji przełożył się w wielu przypadkach na przekonanie, że lojalność klienta to twór z przeszłości. Pomimo tego wiodące firmy gospodarki światowej, borykające się z takimi samymi wyzwaniami, potrafiły dostosować się do sytuacji i zwiększyć poziom lojalności swoich klientów.

Jak tego dokonały? Książka Organizacje skuteczne w sprzedaży, wydanie drugie, jest niezwykłą historią o tym, w jaki sposób skuteczne organizacje sprzedażowe potrafiły obrócić na swoją korzyść nowe oczekiwania współczesnych, wymagających klientów - poprzez spełnienie tych oczekiwań, usprawnienie procesu budowania relacji z klientem oraz przyjęcie w tych kontaktach roli partnera, a nie dostawcy.

"W sytuacji gdy produkty i usługi są praktycznie identyczne, czynnikiem wyróżniającym jest sprzedawca i jego styl zarządzania relacjami z klientem".

Opierając się na szeroko zakrojonych, systematycznie prowadzonych przez AchieveGlobal badaniach w obszarze sprzedaży, obsługi klienta i efektywności wewnątrzorganizacyjnej, książka Organizacje skuteczne w sprzedaży koncentruje się na najskuteczniejszych działaniach, innowacyjnych technikach oraz wysublimowanych strategiach budowania relacji z klientami, które pomogły liderom sprzedaży osiągnąć niezwykłe, wymierne rezultaty. Organizacje skuteczne w sprzedaży to uaktualniona, klasyczna pozycja z dziedziny biznesu, pełna przykładów z życia oraz analiz przypadków, pomagających w praktycznym wdrożeniu tych koncepcji w Twojej organizacji. Celem tej książki jest przedstawić Ci:

- techniki i strategie dotyczące znajdowania, rekrutowania i zatrzymania w zespole wyłącznie najskuteczniejszych sprzedawców,

- systemowe podejście do procesu sprzedaży, które angażuje wszystkich pracowników oraz maksymalizuje skuteczność każdego narzędzia w ramach organizacji,

- uaktualnione przykłady, które ilustrują nowe wyzwania biznesowe, a także dodatkowe rozdziały dotyczące wykorzystania współczesnych, niezwykłych możliwości technologicznych,

"Widzicie to wypisane na twarzach Waszych sprzedawców po długim dniu spędzonym w trasie, widać to także po ich rezultatach. Oni walczą o to, aby dotrzymać kroku nowemu rodzajowi klienta".

Spójrzmy prawdzie w oczy: nawet najlepsza strategia jest bezużyteczna bez umiejętności konsekwentnego wdrażania jej w życie - dzień po dniu. Książka Organizacje skuteczne w sprzedaży oferuje zbiór najskuteczniejszych technik i strategii sprzedaży stosowanych obecnie przez wiodące organizacje sprzedażowe oraz buduje - w oparciu o konkretne techniki - praktyczne podstawy sukcesu we współczesnym środowisku sprzedaży. Niezależnie od tego, czy szukasz drogi na rozwinięcie własnej kariery czy też tworzysz program działania dla swojej organizacji, książka ta pozwoli Ci prześledzić, w jaki sposób współcześni liderzy sprzedaży przekształcili się w profesjonalistów sprzedaży doradczej: skoncentrowanych na potrzebach klientów i przygotowanych do codziennej pracy nad rozwijaniem długoterminowych relacji partnerskich opartych na lojalności.


Darlene M. Coker - menedżer grupy produktów AchieveGlobal w obszarze efektywności sprzedaży. Współpracowała z największymi organizacjami sprzedażowymi na całym świecie nad stworzeniem programów zwiększających skuteczność sprzedaży. Często występuje jako mówca na konferencjach i wykładowca na uniwersytetach w Stanach Zjednoczonych.

Edward K. Del Gaizo - starszy konsultant AchieveGlobal, współpracuje z klientami głównie w obszarach związanych z alternatywnymi systemami szkoleń oraz skutecznością sprzedaży. Od ponad dziesięciu lat Del Gaizo jest dyrektorem działu badań AchieveGlobal i to właśnie on przygotował oraz kierował badaniami stanowiącymi podstawę dla wiedzy zawartej w niniejszej książce. Del Gaizo jest także głównym autorem bestsellera The Aligator Trap.

Kathleen A. Murray - wiceprezes AchieveGlobal na Europę i Środkowy Wschód. W swej dotychczasowej karierze wspierała ponad 150 klientów działających na 40 różnych rynkach w opracowaniu i wdrożeniu skutecznych strategii biznesowych. Za swój niezwykły wkład w rozwój Xerox Corporation została najmłodszą w historii laureatką President's Achievement Award.

Sandra L. Edwards - wiceprezes AchieveGlobal do spraw rozwoju międzynarodowego oraz klientów globalnych. Odpowiedzialna za stworzenie, rozwój i działania Instytutu Rozwoju - programu zapewniającego transfer wiedzy i doświadczeń wewnątrz AchieveGlobal. Zarządza także Zespołem do spraw Klientów Globalnych i jest uznanym mówcą.

AchieveGlobal jest największą na świecie firmą szkoleniowo - doradczą wspierającą organizacje we wdrażaniu strategii rynkowych. Poprzez szkolenia i konsultacje w zakresie efektywności sprzedaży, budowania lojalności klientów, przywództwa i pracy w zespole rozwija umiejętności pracowników tak, by byli w stanie sprostać stawianym przed nimi celom, osiągając wymierne rezultaty.

275 stron

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ECR EFFICIENT CONSUMER RESPONSE. ŁAŃCUCH DOSTAW ZORIENTOWANY NA KLIENT
BARANIECKA A.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022