wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

GLOBALNY HANDEL ELEKTRONICZNY


NIEDŹWIEDZIŃSKI M.

wydawnictwo: WYD.NAUKOWE PWN, 2004, wydanie I

cena netto: 29.90 Twoja cena  28,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka traktuje o elektronicznej formie działania biznesu, mającej zastosowanie w handlu międzynarodowym. Stanowi próbę monograficznego przedstawienia kluczowych zagadnień związanych z globalnym handlem elektronicznym z perspektywy menedżerskiej. Pozycja służy dostarczeniu kadrze kierowniczej i przyszłym menedżerom wiedzy niezbędnej do świadomego podejmowania decyzji strategicznych. Jej cechą szczególną jest wyeksponowanie następujących zagadnień:

  • aspektów standaryzacyjnych,
  • aspektów społeczno-ekonomicznych,
  • aspektów politycznych,
  • problemów międzynarodowego handlu elektronicznego,
  • problemów przygotowania kadr menedżerskich, będących w stanie sprostać wyzwaniom gospodarki elektronicznej.

Przedmiotem szczególnego zainteresowania autora są zagadnienia związane z informacyjną obsługą relacji zachodzących w procesie transakcyjnym między partnerami biznesowymi - dostawcami, producentami i odbiorcami. Koncentruje się on głównie na sektorze małych i średnich przedsiębiorstw zachęcając je do wyprowadzenia swoich firm z rynku lokalnego i włączenia się w sferę obrotu międzynarodowego.

Zaletą opracowania jest jego interdyscyplinarny charakter, zawiera bowiem elementy ekonomiczne, techniczne, prawne, a także psychologiczne.

Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla obecnych i przyszłych menedżerów czyli studentów wydziałów ekonomicznych i zarządzania, głównie specjalizujących się w dziedzinie e-biznes oraz e-commerce, dla studentów informatyki i słuchaczy szkół handlowych różnego typu, a także dla małych i średnich przedsiębiorstw.

183 strony, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022