wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZACHOWANIA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW W PROCESIE INTERNACJON...


PLAWGO B.

wydawnictwo: ORGMASZ, 2004, wydanie I

cena netto: 50.00 Twoja cena  47,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Spis treści

WSTĘP

Rozdział I MIĘDZYNARODOWA KONKURENCYJNOŚĆ MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW A PROCESY INTERNACJONALIZACJI

1.1. Uwarunkowania międzynarodowej konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw
1.2. Zasoby wewnętrzne a międzynarodowa zdolność konkurencyjna małych i średnich przedsiębiorstw
1.3. Zewnętrzne warunki ekspansji zagranicznej małych i średnich przedsiębiorstw

Rozdział II STRATEGIE INTERNACJONALIZACJI MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW

2.1. Umiędzynarodowienie małych i średnich przedsiębiorstw
2.2. Źródła przewag przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji
2.3. Model strategii internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw
2.3.1. Eksport jako dominująca forma internacjonalizacji
2.3.2. Pozyskiwanie nakładów pochodzenia zagranicznego - internacjonalizacja bierna
2.3.3. Pośrednie formy powiązań z rynkami zagranicznymi
2.3.4. Poziomy internacjonalizacji
2.3.5. Typy strategii internacjonalizacji
2.3.6. Instrumenty konkurowania i potencjał konkurencyjności a strategie internacjonalizacji

Rozdział III ZACHOWANIA EKSPORTOWE MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW

3.1. Czynniki zachowań eksportowych małych i średnich przedsiębiorstw
3.2. Modele zachowań eksportowych małych i średnich przedsiębiorstw
3.3. Potencjał eksportowy przedsiębiorstwa
3.4. Schemat zachowań eksportowych małych i średnich przedsiębiorstw

Rozdzial IV ROZWÓJ KOOPERACJI JAKO KLUCZOWA DETERMINANTA INTERNACJONALIZACJI MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW

4.1. Ewolucja powiązań międzyorganizacyjnych a procesy internacjonalizacji
4.2. Powiązania sieciowe jako czynnik przełamywania barier internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw
4.3. Tworzenie powiązań kooperacyjnych a internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw

ZAKOŃCZENIE
ANEKS 1.
ANEKS 2.
SPIS TABEL
SPIS RYSUNKÓW
SPIS WYKRESÓW
BIBLIOGRAFIA

292 strony, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022