Sprawna i skuteczna
komtlnikacja to podstawa biznesu - niezależnie od tego, kto z kim się porozumiewa i na
jakiej płaszczyźnie. A ponieważ poczta elektroniczna jest jednym z najczęściej
wykorzystywanych środków przekazu informacji, warto umieć perfekcyjnie się
posługiwać tym użytecznym narzędziem, aby skutecznie przekazywać właściwe
komunikaty.
Nigdy wcześniej
komunikatywność nie była ceniona tak wysoko. Już na pierwszych stronach tej książki
znajdziesz użyteczne informacje i wskazówki, które pomogą Ci sprawnie korzystać z poczty
e-mail:
- pisz zawsze w odpowiednim
tonie;
- unikaj pułapek
czyhających na niedoświadczonych użytkowników;
- ciągle rozwijaj
umiejętność poprawnego pisania.
Jak pisać dobre e-maile
to książka, która wyjaśni Ci wszystkie aspekty korzystania z poczty elektronicznej,
począwszy od zasad poprawnego pisania i podstaw obsługi komputera związanych z
przygotowaniem, wysyłaniem i odbieraniem wiadmości e-mail. W dalszej części książki
omówione są tematy bardziej zaawansowane, jak redagowanie wiadomości, unikanie typowych
błędów technicznych i językowych, a także formatowanie dokumentów przesyłanych w
e-mailach.
Nancy Flynn jest założycielem
i prezesem zarządu firmy konsultingowej w branży public relations. Na co dzień
współpracuje z ludźmi, którzy zaznaczyli już swą obecność w świecie biznesu i
dążą do osiągnięcia mistrzostwa w komunikowaniu się.
Tom Flynn jest
ekspertem w dziedzinie systemów informatycznych. Ma duże doświadczenie w pracy z
oprogramowaniem do zarządzania pocztą elektroniczną.
84 strony, format: 121x194, miękka oprawa