wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

NARZĘDZIA TWORZENIA STRATEGII ORGANIZACJI


BIAŁAS T. CZAPIEWSKI M.

wydawnictwo: BRANTA, 2004, wydanie I

cena netto: 34.50 Twoja cena  32,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka oparta na praktycznych działaniach i doświadczeniach Autorów w działalności konsultingowej i szkoleniowej wykonywanej na zlecenie podmiotów gospodarczych i instytucji publicznych przedstawia praktyczne zastosowanie narzędzi projektowania, wdrożenia i kontroli strategii organizacji. Opierając swoje rozważania na znanych i sprawdzonych metodach ustalania hierarchii celów strategicznych organizacji, analizy otoczenia gospodarczego, zasobów organizacji, struktur projektów typu biznes plan oraz społecznych uwarunkowań skutecznego wdrożenia przygotowanych rozwiązań projektowych, przedstawiają narzędzia ich skonstruowania. Poszczególne rozdziały wzbogacono o praktyczne przykłady opisujące zastosowanie danego narzędzia w praktyce projektowej.


Tomasz Białas - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Zakładzie Strategii Zarządzania Instytutu Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Dziekan Wydziału Zarządzania i Marketingu Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni. Specjalizuje się w zagadnieniach teorii i praktyki zarządzania strategicznego. Autor i współautor licznych projektów wykonanych na zlecenie praktyki.

Mirosław Czapiewski - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Zakładzie Strategii Zarządzania Instytutu Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Specjalizuje się w problematyce społecznych uwarunkowań realizacji strategii zmian w organizacji. Doradca i realizator działań w procesach tworzenia strategii restrukturyzacji i prywatyzacji przedsiębiorstw. Autor i współautor wielu projektów aplikacyjnych wykonanych na zlecenie praktyki gospodarczej.

87 stron, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- DOSKONALENIE STRATEGII. HARVARD BUSINESS REVIEW
PRACA ZBIOROWA

- ZASADNICZA ZMIANA DROGĄ DO SUKCESU PRZEDSIĘBIORSTWA XXI WIEKU
KRAWIEC F.

- SKUTECZNE STRATEGIE BIZNESOWE. PRAKTYKA I TEORIA
POLOWCZYK J.

- ORGANIZATION THEORY A STRATEGIC APPROACH
HODGE B., ANTHONY W.

- ORGANIZACJA FIRMY PROJEKTOWANIE BUDOWA USPRAWNIANIE
PAWLAK Z., SMOLEŃ A.

- PRAKTYKA ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO
URBANKOWSKA-SOJKIN E.

- STRATEGIC MANAGEMENT CONCEPTS AND CASES
THOMPSON, STRICKLAND

- STRATEGIE KONKURENCJI KORPORACJI PONADNARODOWYCH
SOWA K.

- STYMULOWANIE ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA
RED. BUDZISZ B. URBAN W. WASILUK A.

- IACOCCA AUTOBIOGRAFIA
IACOCCA L., NOVAK W.

- STRATEGICZNE MYŚLENIE W FIRMIE
KRAWIEC F.

- PLANOWANIE STRATEGICZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE
ROMANOWSKA M.

- SYSTEMY INFORMACYJNE W ZARZĄDZANIU WIEDZĄ I INNOWACJĄ W PRZEDSIĘB
LOBEJKO S.

- INNOWACJE I TRANSFER TECHNIKI W PROCESIE TRANSFORMACJI
JASIŃSKI A.H.

- FUZJE I PRZEJĘCIA
RED. FRĄCKOWIAK W.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022