NARZĘDZIA TWORZENIA STRATEGII ORGANIZACJI
BIAŁAS T. CZAPIEWSKI M. wydawnictwo: BRANTA, 2004, wydanie I cena netto: 34.50 Twoja cena 32,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Książka oparta na
praktycznych działaniach i doświadczeniach Autorów w działalności konsultingowej i
szkoleniowej wykonywanej na zlecenie podmiotów gospodarczych i instytucji publicznych
przedstawia praktyczne zastosowanie narzędzi projektowania, wdrożenia i kontroli
strategii organizacji. Opierając swoje rozważania na znanych i sprawdzonych metodach
ustalania hierarchii celów strategicznych organizacji, analizy otoczenia gospodarczego,
zasobów organizacji, struktur projektów typu biznes plan oraz społecznych uwarunkowań
skutecznego wdrożenia przygotowanych rozwiązań projektowych, przedstawiają narzędzia
ich skonstruowania. Poszczególne rozdziały wzbogacono o praktyczne przykłady opisujące
zastosowanie danego narzędzia w praktyce projektowej.
Tomasz Białas - doktor
nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Zakładzie Strategii
Zarządzania Instytutu Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Dziekan
Wydziału Zarządzania i Marketingu Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu im.
Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni. Specjalizuje się w zagadnieniach teorii i praktyki
zarządzania strategicznego. Autor i współautor licznych projektów wykonanych na
zlecenie praktyki.
Mirosław Czapiewski -
doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Zakładzie Strategii
Zarządzania Instytutu Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Specjalizuje
się w problematyce społecznych uwarunkowań realizacji strategii zmian w organizacji.
Doradca i realizator działań w procesach tworzenia strategii restrukturyzacji i
prywatyzacji przedsiębiorstw. Autor i współautor wielu projektów aplikacyjnych
wykonanych na zlecenie praktyki gospodarczej.
87 stron, miękka oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- STYMULOWANIE ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA RED. BUDZISZ B. URBAN W. WASILUK A.
- IACOCCA AUTOBIOGRAFIA IACOCCA L., NOVAK W.
- STRATEGICZNE MYŚLENIE W FIRMIE KRAWIEC F.
- PLANOWANIE STRATEGICZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE ROMANOWSKA M.
- SYSTEMY INFORMACYJNE W ZARZĄDZANIU WIEDZĄ I INNOWACJĄ W PRZEDSIĘB LOBEJKO S.
- INNOWACJE I TRANSFER TECHNIKI W PROCESIE TRANSFORMACJI JASIŃSKI A.H.
- FUZJE I PRZEJĘCIA RED. FRĄCKOWIAK W.
- STRATEGIA ORGANIZACJI. W POSZUKIWANIU TRWAŁEJ PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ OBŁÓJ K.
- CZAS REFORMATORÓW. DLACZEGO W BIZNESIE ZWYCIĘŻAJĄ NAJBARDZIEJ ORYGINAL TAYLOR W.C. LABARRE P.
- STRATEGIC MANAGEMENT. THOUGHT AND ACTION HUFF S.A., FLOYD S., SHERMAN H., CHAPPELL D.
- PLANOWANIE STRATEGICZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE ROMANOWSKA M.
- WSPÓŁCZESNE PARADYGMATY NAUK O ZARZĄDZANIU RED. KOWALCZEWSKI W.
- KONCEPCJE STRATEGII ORGANIZACJI KRUPSKI R. NIEMCZYK J. STAŃCZYK-HUGIET E.
- TEORIE PRZEDSIĘBIORSTW NOGA A.
- PO DRUGIE KLIENT ROSENBLUTH H. MCFERRIN P.
- ALIANSE STRATEGICZNE CYGLER J.
- DOSKONALENIE STRATEGII. HARVARD BUSINESS REVIEW PRACA ZBIOROWA
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|