To, czym się zajmujesz, narzuca pewne zasady spotkania z klientem, jednak ostatecznie
to od niego zależy twój sukces. Aby go odnieść, musisz nauczyć się skutecznie
sprzedawać, czyli na każdym etapie procesu wpływać na to, by klient postąpił zgodnie
z twoimi oczekiwaniami.
W tej książeczce nie prezentowano tanich chwytów i trików, lecz konkretne
działania, które poważnie zwiększą szanse na podjęcie przez klienta decyzji o
zakupie i złożenie przezeń zamówienia. Ferdinand Fournies jest cenionym na świecie
wykładowcą w zakresie sprzedaży; jego praktyczne rady pomogą ci przezwyciężyć 24
uważane powszechnie za najtrudniejsze problemy wynikające w procesie sprzedaży. Dzięki
nim:
- pokonasz obiekcje klienta;
- zaintrygujesz go;
- zaprezentujesz mu przydatność produktu;
- nawiążesz z nim bliski kontakt;
- znajdziesz rozwiązanie potencjalnych problemów;
- pomożesz mu dokonać wyboru;
- wynegocjujesz umowę dla niego najkorzystniejszą.
Będąc profesjonalistą, masz przewagę jako strona w procesie sprzedaży; twoim
zadaniem jest ułatwienie klientowi decyzji co do zakupu. Lektura tej książki pomoże ci
zaplanować każde spotkanie handlowe zgodnie z oczekiwaniami klienta i doprowadzić do
zawarcia transakcji w możliwie najkrótszym czasie. Jeśli staniesz po stronie klienta,
on z pewnością też zrobi to, czego się po nim spodziewasz.
Ferdinand Fournies jest konsultantem handlowym i autorem znanym w
całym świecie. Z jego licznych książek na szczególną uwagę zasługują Coaching
for Improved Work Performance (Wpływ na wyniki sprzedaży) oraz bestseller Why
Employees Don't Do What You Want Them to Do (Dlaczego personel nie robi tego, czego
oczekujesz).
81 stron, miękka oprawa