wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KLIENT ZROBI TO,CZEGO OCZEKUJESZ.24 NAJTRUDNIEJSZE PROBLEMY W SPRZEDAŻ


FOURNIES F.

wydawnictwo: STUDIO EMKA, 2005, wydanie I

cena netto: 12.00 Twoja cena  11,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

To, czym się zajmujesz, narzuca pewne zasady spotkania z klientem, jednak ostatecznie to od niego zależy twój sukces. Aby go odnieść, musisz nauczyć się skutecznie sprzedawać, czyli na każdym etapie procesu wpływać na to, by klient postąpił zgodnie z twoimi oczekiwaniami.

W tej książeczce nie prezentowano tanich chwytów i trików, lecz konkretne działania, które poważnie zwiększą szanse na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożenie przezeń zamówienia. Ferdinand Fournies jest cenionym na świecie wykładowcą w zakresie sprzedaży; jego praktyczne rady pomogą ci przezwyciężyć 24 uważane powszechnie za najtrudniejsze problemy wynikające w procesie sprzedaży. Dzięki nim:

- pokonasz obiekcje klienta;

- zaintrygujesz go;

- zaprezentujesz mu przydatność produktu;

- nawiążesz z nim bliski kontakt;

- znajdziesz rozwiązanie potencjalnych problemów;

- pomożesz mu dokonać wyboru;

- wynegocjujesz umowę dla niego najkorzystniejszą.

Będąc profesjonalistą, masz przewagę jako strona w procesie sprzedaży; twoim zadaniem jest ułatwienie klientowi decyzji co do zakupu. Lektura tej książki pomoże ci zaplanować każde spotkanie handlowe zgodnie z oczekiwaniami klienta i doprowadzić do zawarcia transakcji w możliwie najkrótszym czasie. Jeśli staniesz po stronie klienta, on z pewnością też zrobi to, czego się po nim spodziewasz.

Ferdinand Fournies jest konsultantem handlowym i autorem znanym w całym świecie. Z jego licznych książek na szczególną uwagę zasługują Coaching for Improved Work Performance (Wpływ na wyniki sprzedaży) oraz bestseller Why Employees Don't Do What You Want Them to Do (Dlaczego personel nie robi tego, czego oczekujesz).

81 stron, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- PORTRET KLIENTA POZNAJ JEGO POTRZEBY BY SPRZEDAŻ WIĘCEJ I DROŻEJ
STANISZEWSKA D. STANISZEWSKI M.

- 7 NAJCENNIEJSZYCH SEKRETÓW SPRZEDAŻY JAK ZJEDNYWAĆ SOBIE KLIENTÓW
LIVESAY J.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022