Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż
- Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
- Zbuduj relacje z klientami
- Przeanalizuj proces zakupów
Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie
sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z
najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych
klientów zdobywa wysoką pozycję na rynku. Co więc zrobić, by przyciągnąć do siebie
klientów? Jakość, marka i nowoczesne technologie to duże atuty, ale najważniejsze
jest zrozumienie, czym kieruje się klient, wybierając określony produkt. Poznanie
sposobu myślenia klienta jest kluczem do przedstawienia mu najlepszej oferty i
przekonania go do nawiązania współpracy z naszą firmą.
Książka "Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży" to unikatowy
podręcznik dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć sprzedaż w swojej firmie. Bill
Stinnet opisał w niej swoje doświadczenia wynikające z ponad dwudziestoletniej pracy w
charakterze sprzedawcy i konsultanta, przedstawił nową technikę nawiązywania
kontaktów z klientami oraz budowania z nimi trwałych relacji przynoszących duże zyski.
Czytając tę książkę, dowiesz się, jak zidentyfikować cele klienta i jak podejmowane
są decyzje o zakupie. A mając taką wiedzę, będziesz w stanie skutecznie przekonać
klientów do oferowanych przez siebie produktów.
- Sposoby poznawania oczekiwań klienta
- Czynniki wpływające na decyzje o zakupach
- Zdobywanie zaufania klientów
- Rozmowy i spotkania z klientami
- Przebieg procesu zakupów w przedsiębiorstwie klienta
- Strategie sprzedaży
- Przyspieszanie decyzji o zakupach
Stosunki z klientami są głównym czynnikiem decydującym o sukcesie lub
porażce każdej firmy. Zbuduj sukces swojej firmy dzięki tej książce.
Spis treści
Podziękowania
Wstęp
Część I Dlaczego klienci kupują
Rozdział 1 O czym myślą klienci
Rozdział 2 Czego naprawdę chcą klienci
Rozdział 3 W jaki sposób klienci postrzegają wartość i ryzyko
Rozdział 4 Przyczyny i skutki wartości biznesu
Rozdział 5 Wartość relacji z klientami
Część II Jak kupują klienci
Rozdział 6 Proces sprzedaży - nowa definicja
Rozdział 7 Anatomia decyzji o kupnie
Rozdział 8 Inżynieria wsteczna procesu kupowania
Rozdział 9 Przenoszenie do góry procesu kupowania
Rozdział 10 Przyspieszenie procesu kupowania
Skorowidz
O autorze
322 strony, A5, twarda oprawa