Złożoność procesów biznesowych, a także postępująca globalizacja gospodarki,
wpływa na proporcjonalne zwiększanie liczby danych generowanych przez otoczenie, a tym
samym liczbę danych niezbędnych do podejmowania strategicznych, dla przedsiębiorstw,
decyzji. Wyselekcjonowanie spośród napływających informacji tych, które mają
kluczowe znaczenie w procesach decyzyjnych, wymaga zastosowania odpowiednio złożonych
narzędzi algorytmicznych. Obecnie, współczesne przedsiębiorstwo, niezależnie
od branży, nie osiągnie przewagi konkurencyjnej bez wykorzystania technologii
informacyjnej. Dlatego też coraz częściej zagadnienia z nią związane
znajdują się w centrum zainteresowania zarówno praktyków, jak i teoretyków biznesu.
Książka ta powstała z myślą o przybliżeniu systematyki i stanu tej technologii.
Skierowana jest do praktyków biznesu chcących poszerzyć i uporządkować swoją
wiedzę. Drugą grupę czytelników mogą stanowić studenci kształcący się w
dziedzinie zarządzania i ekonomii wspartych najnowocześniejszymi osiągnięciami IT. To
oni będą musieli sprostać omawianym tu problemom już u progu kariery zawodowej.
291 stron, B5, miękka oprawa