wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SZTUKA SPRZEDAŻY. ZOSTAŃ HANDLOWCEM Z LUDZKĄ TWARZĄ


GARDNER CH.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2006, wydanie I

cena netto: 37.00 Twoja cena  35,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zostań handlowcem z ludzką twarzą
  • Dlaczego większość handlowców zarabia za mało: błędy w myśleniu o sobie i klientach
  • Ustalanie ceny sprzedaży: ile klient chce, a ile może wydać
  • Budowanie porozumienia z różnymi typami klientów: wyszczekanymi, niezdecydowanymi, potakującymi, niezadowolonymi

Zasada, jaką kierowałem się przez ostatnie 30 lat w zawodzie handlowca, jest prosta: nie ograniczaj się do oferowania klientowi produktów. Nie nakłaniaj go do czegoś, czego nie chce. Pokaż mu, że jesteś człowiekiem takim, jak on, który stoi po jego stronie. Zyskaj w jego oczach szacunek i bądź wiarygodny. Nie miej wątpliwości: to Ty jesteś sprzedawanym towarem, bo ludzie kupują ludzi, a oferowane produkty oceniają dopiero później. Opanuj metody opisane w tej książce, a klienci będą traktować Cię jak sojusznika, a nie domokrążcę.

Problem z większością sprzedawców polega na tym, że gdy już opanują jakąś metodę, przestają się uczyć. Myślą, że są dobrzy, a tymczasem inni przejmują ich klientów. Nie popełnij tego błędu. Poznaj metody sprzedaży - dobre i sprawdzone - i zacznij je stosować. Dowiedz się:

  • jak zdobywać dobre rekomendacje,
  • jak sprawdzić, czy klient nie kłamie, mówiąc o tańszej i lepszej ofercie konkurenta,
  • jak handlowiec może zaskarbić sobie szacunek klienta,
  • jak docierać do decydentów w firmie klienta,
  • jak zatrzymywać dobrych klientów,
  • jak radzić sobie w trudnych chwilach, gdy dajesz z siebie wszystko, a nie osiągasz wyników.

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Sprzedaż jako forma sztuki

Rozdział 2. Presja wyników

Rozdział 3. Co sprzedajesz?

Rozdział 4. Kontakty z klientami

Rozdział 5. Sprzedawanie

Rozdział 6. Osiąganie celów i podwyższanie wyników sprzedaży

Rozdział 7. Radzenie sobie z porażkami i okresami zastojów

Rozdział 8. Dobrze się bawiąc

Rozdział 9. Sprzedawanie jako kariera

Rozdział 10. Skuteczne sprzedawanie

163 strony, A5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- CZERWONA KSIĄŻECZKA SPRZEDAWCY. ODPOWIEDZI
GITOMER J.

- TECHNIKI SPRZEDAŻY OSOBISTEJ
ZATWARNICKA-MADURA B.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022