wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 36.00 34,20   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BLOGOWANIE W BIZNESIE REWOLUCYJNY SPOSÓB NA ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY


WRIGHT J.

wydawnictwo: WAIP, 2007, wydanie I

cena netto: 36.00 Twoja cena  34,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autor książki, Jeremy Wright, znany konsultant specjalizujący się w dziedzinie blogów, prezentuje na licznych przykładach, dlaczego firmy o różnym profilu działalności decydują się na prowadzenie blogów, pokazuje jak to robią oraz radzi, jak efektywnie budować relacje z klientem.

Opisuje również, w jaki sposób opinie klientów mogą wpłynąć na strategie marketingowe, innowacyjność i zmiany organizacyjne, które odmienią twoje przedsiębiorstwo.

W książce są też podane przykłady znanych na świecie firm, które korzystają z możliwości, jakie dają blogi - są wśród nich Microsoft, Sun Microsystems, Google, Disney czy General Motors. Autor udziela wskazówek, jak osiągnąć podobne rezultaty.

Miliony użytkowników internetu na całym świecie piszą w swoich blogach o firmach i ich produktach, dyskutują o bieżących trendach, jak i na wiele innych tematów. Nie można tego fenomenu lekceważyć. Niniejsza książka pokazuje, jak dzięki blogom, przy niskim nakładzie kosztów, można uzyskać informacje o klientach i rynku oraz wykorzystać je przy podejmowania decyzji.

Dzięki tej książce dowiesz się:

  • jak firma General Motors, prowadząc swoją firmową stronę FastLane Blog, należącą do grona pięciuset najpopularniejszych blogów, wdraża pomysły swoich klientów i zachęca ich do dzielenia się opiniami;
  • jak firma Disney Channel wykorzystuje blogi do usprawnienia komunikacji wewnętrznej w firmie i podnoszenia wydajności zatrudnionych w niej specjalistów;
  • dlaczego dział rozwoju produktów w Microsoft, przed wprowadzeniem istotnych zmian do aplikacji, konsultuje to z czytelnikami swojego bloga;
  • jak Boeing, podczas budowy nowego typu samolotu 787 Dreamliner, wykorzystywał blogi, aby poznać opinie klientów.

Książka "Blogowanie w biznesie" pokazuje, na wziętych z życia przykładach, jak dzięki blogom można:

  • zwiększyć świadomość marki
  • utrzymać dobre relacje z klientami
  • dowiedzieć się, co tak naprawdę klienci myślą o twojej firmie i jej produktach
  • zmienić sposób funkcjonowania firmy
  • usprawnić system zarządzania produktami
  • wpłynąć na wyniki przedsiębiorstwa

Świat biznesu przechodzi głębokie zmiany, które nakazują na nowo zdefiniować pojęcia marketingu, public relations czy komunikacji z klientami. Jeśli nie podążysz za tą zmianą, to z pewnością zrobi to konkurencja a twoja firma będzie skazana na porażkę. Bez względu na to, jaką działalność prowadzisz, musisz pamiętać, że zarówno dzisiaj, jak i w przyszłości, prowadzenie bloga będzie nieodzowne, jeśli chcesz osiągnąć sukces.

"Mam tylko jedną radę: przeczytaj tę książkę i przemyśl zawarte w niej idee tak, jakby istnienie twojej firmy zależało od tego. Ponieważ rzeczywiście tak jest".
Dave Taylor, wydawca,The Intuitive Life Business Blog


Spis treści

O Autorze
Przedmowa
Podziękowania

Wstęp

Rozdział 1 Podstawy blogowania

Rozdział 2 Jak myśleć na blogu?

Rozdział 3 Potęga blogów w biznesie

Rozdział 4 Jak twoja firma może wykorzystać blogi?

Rozdział 5 Jaki rodzaj blogów jest najlepszy dla twojej firmy?

Rozdział 6 Wykorzystanie blogów do komunikacji wewnętrznej w firmie

Rozdział 7 Czy wiesz, co się mówi o twojej firmie i twoich produktach?

Rozdział 8 Udział w blogu

Rozdział 9 Jak radzić sobie z nieprzychylnymi opiniami i negatywny nastawieniem?

Rozdział 10 Jak odnieść sukces blogowy?

Rozdział 11 Przyszłość bloga biznesowego

Aneks
Słownik
Indeks

232 strony, B5, oprawa miękka ze skrzydełkami

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022