wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SZTUKA ROZPOCZYNANIA 2.0


KAWASAKI G.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2016, wydanie I

cena netto: 45.70 Twoja cena  43,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sztuka rozpoczynania 2.0


Początek to niezwykle delikatna chwila. Początkiem może być słowo, myśl, marzenie. Od tego, jak rozpoczniesz, zależy bardzo wiele, a błędów popełnionych o świcie być może nie uda Ci się naprawić do zachodu słońca. Gdy się zaczyna, trzeba wiedzieć, co chce się zrobić, dlaczego, w jaki sposób, z kim, kiedy i jakim kosztem. Innymi słowy, ten delikatny początek trzeba wzmocnić przemyślanym planem. I zasadę tę stosuje się właściwie do wszystkiego: pomysłu, zadania, związku czy... własnego biznesu.

Ta książka to nowe, poprawione i uaktualnione wydanie książki legendy, klasyki wpisującej się w kanon sztuki biznesu.

Właściwie to jest zupełnie nowa książka, ale wciąż napisana z myślą o tych, którzy zaczynają, którzy są na początku drogi do czegoś wielkiego. Dzięki niej łatwiej i skuteczniej zrealizujesz to, co sobie postanowiłeś: zadanie, projekt, przedsięwzięcie, marzenie. Dzięki niej ta niezwykle wrażliwa chwila, jaką jest początek, zainspiruje Cię do skutecznego działania.
Uniknij błędów tak często popełnianych przez innych.

Dowiedz się:

  • czym jest koncepcja i dlaczego musi być dobra,

  • co zrobić, aby od początku podążać w kierunku sukcesu,

  • jak stać się świetnym przywódcą najlepszego zespołu,

  • jak zdobyć kapitał,

  • jak zbudować sieć współpracy biznesowej,

  • jak odnosić sukces i jednocześnie zmieniać świat na lepszy i piękniejszy.


    Podziękowania (9)

    Przeczytaj to najpierw (11)

    CZĘŚĆ I. KONCEPCJA (13)

    1. Sztuka rozpoczynania (15)

    CZĘŚĆ II. AKTYWACJA (39)

    2. Sztuka wprowadzania produktu na rynek (41)

    3. Sztuka przywództwa (75)

    4. Sztuka wewnętrznego finansowania (93)

    5. Sztuka pozyskiwania kapitału (109)

    6. Sztuka przeprowadzania prezentacji (143)

    CZĘŚĆ III. ROZWÓJ (175)

    7. Sztuka budowania zespołu (177)

    8. Sztuka promowania marki, czyli ewangelizacja (193)

    9. Sztuka aktywności w mediach społecznościowych (217)

    10. Sztuka pozyskiwania klientów (245)

    11. Sztuka zawierania umów partnerskich (259)

    12. Sztuka przetrwania (271)

    CZĘŚĆ IV. OBOWIĄZEK (289)

    13. Sztuka bycia dobrym człowiekiem (291)

    Posłowie (295)

    Po posłowiu (299)


320 stron, Format: 21.5x14.5, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- PRZEWAGA KONKURENCYJNA
PORTER M.

- PROWADŹ BLOG! PRZEWODNIK DLA MAŁYCH FIRM
WIBBELS A.

- ACCESS 2007 PL. KURS
MENDRALA D. SZELIGA M.

- POTĘGA INFORMACJI. STRATEGICZNY PRZEWODNIK PO GOSPODARCE SIECIOWEJ
SHAPIRO C. VARIAN H.R.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022