wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PROWADŹ BLOG! PRZEWODNIK DLA MAŁYCH FIRM


WIBBELS A.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2007, wydanie I

cena netto: 43.00 Twoja cena  40,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing bez wysiłku --
reklamuj się za darmo i poznaj prawdziwe opinie klientów
Jak wypromować nowy blog, który przyciągnie tysiące internautów?
Jak założyć blog i umieścić go w sieci?
Jak zostać dziennikarzem obywatelskim? (Nowy model public relations)

Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi. Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz. Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o swojej ofercie.

Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:
gdzie szukać blogów w internecie (rodzaje blogów i użyteczne łącza),
jakich 8 elementów decyduje o popularności dziennika internetowego,
kto czyta blogi (do jakich klientów możesz dotrzeć w ten sposób),
jak wykorzystać blog do promocji strony internetowej -- i odwrotnie,
jak zastąpić blogiem newsletter rozsyłany pocztą e-mail,
jak "czyścić" blog (filtrowanie komentarzy),
jak dostosowywać istniejący blog do nowych tematów, które są na topie.
Komercyjny pamiętnik w sieci


Wprowadzenie (11)

Część pierwsza: Blog? A co to takiego?

Co to jest blog? (17)

Gdzie szukać blogów? (19)

Budowa bloga (22)

Co to jest TrackBack? (30)

Jak działa blog? (32)

Krótka historia blogów (34)

Kto czyta blogi? (39)

Część druga: Blogi a biznes

Blogi a biznes (43)

Zwolnij projektanta stron internetowych (48)

Zostań "filtrem" (50)

Strona internetowa czy blog? (52)

Legenda Microsoftu (55)

Newsletter wysyłany e-mailem czy blog? (58)

Blogi a fora dyskusyjne (60)

Jak zarabiać na blogach? (62)

Dlaczego Google uwielbia blogi? (65)

Nie musisz codziennie umieszczać wpisów na blogu, aby odnieść sukces (68)

Modne tematy, większa liczba odwiedzających strony internetowe (71)

Kiedy skończy się zamieszanie wokół blogów (74)

Czy jesteś gotowy na założenie bloga? (77)

Część trzecia: Jak założyć swojego pierwszego bloga i zamieścić go na stronie internetowej

Wybór platformy blogowej (81)

Dlaczego TypePad? (86)

Jak wykreować swoją postać na blogu (90)

Prowadzenie bloga a etyka (95)

Jak założyć swój pierwszy blog (100)

Poznaj TypePad (104)

Jak zamieścić pierwszy wpis (105)

Wklejanie obrazów do wpisów (111)

Ładowanie plików, udostępnianie ich i wstawianie łączy do nich (113)

Jak zaplanować zamieszczenie wpisu na blogu w przyszłości (115)

Część czwarta: Zaawansowane techniki

Edytowanie, zmiany, akceptowanie i usuwanie komentarzy (119)

Dodawanie i usuwanie kategorii (123)

Zmiana wyglądu bloga (125)

Jak zastosować własne ustawienia (135)

Jak dokonać zmiany swojego profilu i strony o autorze (137)

Zaawansowane opcje zamieszczania wpisów (140)

Zamieszczanie wpisów za pomocą e-maila, telefonu komórkowego oraz telefonu z aparatem (144)

Zarządzanie plikami (147)

Część piąta: Jak wypromować swojego bloga?

Tworzenie i zamieszczanie TypeLists (151)

Monitorowanie liczby osób odwiedzających blog (154)

Hasło dostępu do bloga (157)

Uruchamianie powiadamiania osób trzecich (160)

Co to jest feed i jak działa? (162)

Co to jest podcasting? (171)

Promowanie swojego bloga (173)

I co dalej? (176)

Natychmiastowa autoekspresja na globalną skalę (178)

Podziel się z innymi swoim sukcesem (180)

Materiały do nauki (181)

Słownik (183)

O autorze (187)

Format: 122x194, stron: 192, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- PRZEWAGA KONKURENCYJNA
PORTER M.

- SZTUKA ROZPOCZYNANIA 2.0
KAWASAKI G.

- ACCESS 2007 PL. KURS
MENDRALA D. SZELIGA M.

- POTĘGA INFORMACJI. STRATEGICZNY PRZEWODNIK PO GOSPODARCE SIECIOWEJ
SHAPIRO C. VARIAN H.R.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022