wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 55.00 52,25   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

AMAZON.COM HISTORIA PRZEDSIĘBIORSTWA KTÓRE STWORZYŁO NOWY MODEL BIZNES


SPECTOR R.

wydawnictwo: K.E. LIBER, 2000, wydanie I

cena netto: 55.00 Twoja cena  52,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Największy sklep internetowy świata? Największe odkrycie nowego milenium? Być może, przede wszystkim jednak lider nowego modelu biznesu.

Przed przeczytaniem tej książki uważałem, że znam historię Amazon.com. Jakże się myliłem! Spector niezwykle wyraźnie, w dziennikarskim stylu opisuje dzieje Amazon. On udziela lekcji, jak powinno się poświęcać uwagę każdemu przedsięwzięciu. Ta książka wejdzie do klasyki historii biznesu.

- Philip Kotler, profesor marketingu międzynarodowego w J. L. Kellog Graduate School of Management, w Northwestern University

Każdy, kto robi interesy w erze Nowej Ekonomii, musi przeczytać tę książkę. Robert Spector rzuca światło na to, jak i dlaczego doszło do osiągnięcia przez Amazon tak niewiarygodnych wyników działalności. W rezultacie powstał tak potrzebny, bezstronny obraz przeogromnego fenomenu wieku Internetu. Książka ta od pierwszej do ostatniej strony inspiruje, informuje i hipnotyzuje Czytelnika.

- Stan Rapp, autor książki "The New MaxiMarketing", prezes i dyrektor naczelny McCann Relationship Marketing Worldwide

Zakładając internetową księgarnię Amazon.com Jeff Bezos stworzył coś, czego świat nigdy wcześniej nie widział. Wykreował najbardziej rozpoznawaną markę w Internecie i stał się jednym z najbogatszych ludzi na świecie. Ostatnio został wybrany przez magazyn Time Człowiekiem Roku i został mianowany królem cyberhandlu.

Aż do chwili obecnej nie została opowiedziana cała historia firmy Amazon.com. Robert Spector, dziennikarz i autor wielu bestsellerów, w interesujący sposób przedstawia prawdziwą, zakulisową historię powstania przedsiębiorstwa, jego burzliwą teraźniejszość i niepewną przyszłość. Książka ujawnia sporo nieznanych dotychczas faktów, dokumentujących zdumiewający rozwoju firmy Amazon.

Dzięki rozmowom z przyjaciółmi, pierwszymi pracownikami, konkurentami, dyrektorami wydawnictw, analitykami papierów wartościowych i osobami finansującymi przedsięwzięcia, Spector wykracza poza oficjalną historię, przedstawia niezwykle szczegółowo fakty dotyczące powstania firmy,wprowadzanych innowacji, stosowanych praktyk handlowych i strategii oraz jej wizji przyszłości. W dalszej części wyjaśnia, co oznacza historia Amazon dla konwencjonalnego biznesu, e-commerce i w końcu, jaki wpływ wywiera na konsumentów.

Robert Spector pisze na temat biznesu do USA Today, UPI International, NASDAQ Magazine, często wypowiada się w radiu i telewizji. Jest autorem bestselleru The Nordstrom Way.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022