wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BIZNES MIĘDZYNARODOWY - OBSZARY DECYZJI STRATEGICZNYCH.


NOWAKOWSKI M. RED.

wydawnictwo: KEY TEXT, 2000, wydanie I

cena netto: 46.90 Twoja cena  44,56 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biznes międzynarodowy we współczesnym świecie staje się coraz ważniejszy, coraz bardziej złożony, a zarazem coraz bardziej pasjonujący dla badacza z tego względu, że gospodarka światowa podlega wielu trendom i zmianom, których ostateczne skutki są trudne do przewidzenia. Wymieniane są najczęściej takie procesy, jak globalizacja, obniżanie barier w międzynarodowym handlu i inwestycjach międzynarodowych, tworzenie bloków handlowych, przyspieszenie zmian technologicznych i skracanie cykli życia produktów, gwałtowny rozwój technik informatycznych itd. Procesy te powodują, że zmienia się istota międzynarodowego biznesu, spada znaczenie niektórych barier internacjonalizacji, pojawiają się natomiast inne, rozwijają się nowe centra gospodarki światowej, innego wyrazu nabierają relacje między rządami a przedsiębiorstwami. Dodatkowo na obszar wiedzy określanej jako biznes międzynarodowy, której znaczącym wyróżnikiem jest międzynarodowy kontekst kulturowy, nakłada się system funkcjonowania korporacji transnarodowych.

Pod wpływem dwóch ważnych czynników zewnętrznych w stosunku do przedsiębiorstwa - globalizacji gospodarki oraz integracji światowych rynków finansowych - zaznacza się konieczność coraz ściślejszego sprzężenia finansów firm z całokształtem decyzji strategicznych i operacyjnych. Współczesne strategie finansowe przedsiębiorstw prowadzących operacje międzynarodowe decydują również o międzynarodowej pozycji konkurencyjnej tych przedsiębiorstw i - co równie ważne - o kreowaniu wartości przedsiębiorstw w interesie udziałowców.

Skonstruowany według takiej koncepcji podręcznik jest adresowany do studentów ekonomii, zarządzania i biznesu oraz do menedżerów dążących do poszerzenia swojej wiedzy o międzynarodowy wymiar funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Poza pogłębionym wykładem dyscypliny, w podręczniku zawarte zostały studia przypadków działalności firm, których dyskusja i analiza pozwoli zrozumieć biznes międzynarodowy w jego wielowarstwowości i interdyscyplinarności.


459 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022