|
TEORIA KOMUNIKACJI MEDIÓW T.1
GRASZEWICZ M. JASTRZĘBSKI J. RED. wydawnictwo: ATUT, 2009, wydanie I cena netto: 61.50 Twoja cena 58,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zbiór artykułów z zakresu dość szeroko pojętego komunikacjonizmu. Autorzy
posługują się przeróżnymi i zróżnicowanymi teoriami, co wynika między innymi z
ubogiej jak dotąd paradygmatyzacji wiedzy o komunikacji.
Teoria Aktora-Sieci jako teoria mediów i komunikacji
Czy współczesna demokracja stanowi zagrożenie dla mediów?
Katolicka doktryna medialna: historia, główne tezy, dokumenty
Medialne reprezentacje ról: dziennikarz-polityk-politolog
Polityczne funkcje nowych mediów
Poetyka reportażu polskiego po 1989 roku. Zarys problematyki
Dwa światy, dwie rzeczywistości, czyli telewizyjna transmisja sportowa
390 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|