wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 57.29 54,43   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MEDIA MASOWE W PRAKTYCE SPOŁECZNEJ


WANIEK D. ADAMOWSKI J.W RED.

wydawnictwo: ASPRA JR, 2008, wydanie I

cena netto: 57.29 Twoja cena  54,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Środki masowego przekazu (media masowe) już od kilku stuleci stanowią ważny i trwały element społeczno-politycznego krajobrazu, przede wszystkim w państwach demokratycznych, gdzie pełnią liczne istotne funkcje systemowe.

Zrodzone formalnie w XVII stuleciu, przeżywają dzisiaj okres burzliwego rozwoju, który rozpoczął sie w początkach minionego wieku, a to w związku z pojawieniem się nowych, elektronicznych form przekazu informacji: radiofonii, telewizji, a ostatnio także związanego z narodzinami i rozkwitem Internetu.


Spis treści:

Danuta Waniek
Konstytucyjne podstawy demokratycznego ładu medialnego.
Standardy europejskie a rzeczywistość medialna (w świetle ostatnich doświadczeń)

Longin Pastusiak
Świat polityki i świat mediów

Janusz Włodzimierz Adamówski
Media masowe w kampaniach politycznych

Mirosław Karwat
Mit niezależności i obiektywizmu mediów

KarolJakubowicz
Polityka i strategia medialna: wprowadzenie do problematyki

Maciej Mrozowski
Media publiczne - władza publiczna - interes publiczny, czyli o poetyce trójkątów

Krzysztof Teodor Toeplitz
Pozycja dziennikarza w praktyce politycznej

Magdalena Środa
Etyka dziennikarska: między wolnością a odpowiedzialnością

Alicja Jaskiemia
Profesjonalizm dziennikarzy a swoboda debaty publicznej w mediach

Tadeusz Kononiuk
Ochrona dóbr osobistych - restytucja czy represja?

Rafał Rastawicki
Media i politycy - współpraca czy konflikt?

Katarzyna Pokoma-Ignatowicz
Między misją a polityką. O politycznym uwikłaniu TVP w przeszłości i współcześnie

Stanisław Jędrzejewski
Radio publiczne a polityka

Ryszard Filas
Sytuacja na polskim rynku prasowym a możliwości wpływu gazet i czasopism na debatę publiczną

Marek Hofyński
Nowe technologie a rozwój społeczeństwainformacyjnego

Radosław Ostrowski
Nowe Media - Internet. Szansa czy zagrożenie dla polskiego społeczeństwa?

Zenon Ślusarczyk
Spór wokół kulturotwórczej i edukacyjnej misji mediów współczesnych

Ryszard Chruściak
Przyszłość Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Przegląd stanowisk ugrupowań politycznych i ekspertów


348 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022