Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstem
PN 237
Wstęp
Część 1. Badania marketingowe produktu oraz marki
Stanisław Kaczmarczyk: Badania marketingowe produktu w jego cyklu rynkowym
Marek Rawski: Możliwości i ograniczenia stosowania metody refleksji
strategicznej w procesie planowania nowego produktu
Paweł Bryła: Marketingowa konstrukcja jakości regionalnych i ekologicz-nych
produktów żywnościowych – koncepcja badania preferencji konsu-mentów i
dystrybutorów
Beata Tarczydło: Narzędzia pomiarowe wizerunku marki. Wybrane przykłady
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Katarzyna Tadajewska: Badania konsumenckich
atrybutów jakości mleka spożywczego
Część 2. Badania zachowań konsumentów
Sławomir Smyczek, Artur Turek: Możliwość zastosowania diagnostyki medycznej
w badaniach zachowań konsumentów
Sylwester Białowąs: Wpływ orientacji na osiągnięcia na zachowania
oszczędnościowe gospodarstw domowych
Radosław Mącik, Monika Nalewajek: Motywacja racjonalności w korzy-staniu z ICT
w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez konsumenta w świetle wyników badań
empirycznych
Małgorzata Bombol: Jak zbadać kształtującą się Polską klasę wyższą –
pyta-nia i dylematy
Maja Jedlińska: Postmodernizm w zachowaniach konsumentów na rynku turystycznym
Adam Rudzewicz, Magdalena Krawczyk: Opinie konsumentów na temat reklamy
internetowej
Część 3. Badania relacji, satysfakcji i lojalności oraz wartości dla
klienta
Barbara Dobiegała-Korona, Alicja Krzepicka: Badania ukierunkowane na budowę
wartości klienta
Adam Sagan, Anna Siwy-Hudowska: Wartość dla klienta na rynku konsumpcyjnym –
porównanie trzech modeli pomiarowych
Edyta Rudawska: Więzi relacyjne w badaniach usług finansowych – ujęcie
metodologiczne
Piotr Kwiatek: Metodologia badań relacji w parkach naukowych i technologicznych z
wykorzystaniem teorii sieci
Krzysztof Błoński: Możliwości wykorzystania liczb rozmytych w badaniach
satysfakcji klienta
Łukasz Skowron: Badania satysfakcji i lojalności klientów w różnych sektorach
gospodarczych
Ewa Frąckiewicz: Badania satysfakcji klientów jednostek samorządu
terytorialnego
Renata Nestorowicz: Badanie satysfakcji studentów jako klientów uczelni
wyższych
Hanna Hall: Dydaktyczne kryteria satysfakcji studenta – hierarchia i znaczenie w
świetle wyników badań empirycznych
Edyta Gołąb-Andrzejak: Badanie satysfakcji gości hotelowych i ich lojalności
na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis
Część 4. Zastosowanie badań marketingowych w procesach komunikacji i
dystrybucji
Małgorzata Rószkiewicz: Metody formalne optymalizujące wybór grup
docelowych dla przekazu marketingowego
Grzegorz Hajduk: Uwarunkowania i zakres całościowej oceny efektów ko-munikacji
marketingowej – wybrane aspekty
Paweł Kowalski: Innowacja marketingowa w handlu detalicznym – przegląd
obszarów badań.
Tomasz Olejniczak, Piotr Biela: Wykorzystanie badań marketingowych w zarządzaniu
siecią handlową – dylemat menedżera.
Dawid Szostek: Badania opinii pracowników w przedsiębiorstwach zarządzanych
marketingowo.
Maja Knecht-Tarczewska: Adaptacja metod pomiaru jakości usług do oceny oferty
marketingowej centrów handlowych
Lucyna Witek: Możliwości wykorzystania metody Mystery Shopping w ocenie
efektywności i skuteczności działań merchandisingowych
Monika Hajdas: Audyt kreatywny komunikacji marketingowej w oparciu o archetyp
marki
Katarzyna Bilińska-Reformat: Projekt „Audyt Marketingowy Młodej Firmy” jako
narzędzie diagnozujące aktywność marketingową MŚP – ujęcie empiryczne
Summaries
325 stron, B5, oprawa miękka