wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DOSTĘPNOŚĆ I WYKORZYSTANIE INFORMACJI O RYNKACH I PARTNERACH ZAGRANI..


BARTOSIK-PURGAT M. MRUK H. SCHROEDER J.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ, 2012, wydanie I

cena netto: 47.20 Twoja cena  44,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

DOSTĘPNOŚĆ I WYKORZYSTANIE INFORMACJI O RYNKACH I PARTNERACH ZAGRANICZNYCH W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW


Wprowadzenie

Rozdział 1
Znaczenie informacji w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa
1.1. Informacja jako podstawa podejmowania decyzji
1.2. Potrzeby informacyjne w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw
1.2.1. Formy internacjonalizacji
1.2.2. Potrzeby informacyjne na poszczególnych etapach internacjonalizacji
1.3. System Międzynarodowej Informacji Marketingowej

Rozdział 2
Źródła informacji w międzynarodowych badaniach marketingowych
2.1. Informacje wtórne w międzynarodowych badaniach marketingowych
2.1.1. Wewnętrzne źródła informacji wtórnych
2.1.2. Zewnętrzne źródła informacji wtórnych
2.1.3. Ośrodki kojarzące partnerów i udostępniające zagraniczną informację rynkową w Polsce
2.2. Informacje pierwotne w międzynarodowych badaniach marketingowych

Rozdział 3
Metodyka badania i charakterystyka próby
3.1. Przegląd badań w zakresie źródeł pozyskiwania informacji o rynkach zagranicznych i ich wykorzystania
3.2. Metodyka badania empirycznego
3.3. Charakterystyka próby badawczej

Rozdział 4
Pozyskiwanie informacji o rynkach zagranicznych - wyniki badań empirycznych
4.1. Organizacja gromadzenia informacji
4.2. Zakres pozyskiwania informacji
4.3. Źródła pozyskiwania informacji

Rozdział 5
Pozyskiwanie informacji o partnerach zagranicznych - wyniki badań empirycznych
5.1. Nawiązywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi
5.2. Wykorzystywane w przedsiębiorstwie źródła pozyskiwania informacji o partnerach zagranicznych
5.3. Weryfikacja wiarygodności partnera zagranicznego
5.4. Metody weryfikacji wiarygodności partnera zagranicznego
5.5. Ocena wywiadowni gospodarczych

Zakończenie
Aneks
Bibliografia


191 stron, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022