|
DOSTĘPNOŚĆ I WYKORZYSTANIE INFORMACJI O RYNKACH I PARTNERACH ZAGRANI..
BARTOSIK-PURGAT M. MRUK H. SCHROEDER J. wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ, 2012, wydanie I cena netto: 47.20 Twoja cena 44,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka DOSTĘPNOŚĆ I WYKORZYSTANIE INFORMACJI O RYNKACH I PARTNERACH ZAGRANICZNYCH W
PROCESIE INTERNACJONALIZACJI POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW
Wprowadzenie
Rozdział 1
Znaczenie informacji w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa
1.1. Informacja jako podstawa podejmowania decyzji
1.2. Potrzeby informacyjne w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw
1.2.1. Formy internacjonalizacji
1.2.2. Potrzeby informacyjne na poszczególnych etapach internacjonalizacji
1.3. System Międzynarodowej Informacji Marketingowej
Rozdział 2
Źródła informacji w międzynarodowych badaniach marketingowych
2.1. Informacje wtórne w międzynarodowych badaniach marketingowych
2.1.1. Wewnętrzne źródła informacji wtórnych
2.1.2. Zewnętrzne źródła informacji wtórnych
2.1.3. Ośrodki kojarzące partnerów i udostępniające zagraniczną informację rynkową
w Polsce
2.2. Informacje pierwotne w międzynarodowych badaniach marketingowych
Rozdział 3
Metodyka badania i charakterystyka próby
3.1. Przegląd badań w zakresie źródeł pozyskiwania informacji o rynkach
zagranicznych i ich wykorzystania
3.2. Metodyka badania empirycznego
3.3. Charakterystyka próby badawczej
Rozdział 4
Pozyskiwanie informacji o rynkach zagranicznych - wyniki badań empirycznych
4.1. Organizacja gromadzenia informacji
4.2. Zakres pozyskiwania informacji
4.3. Źródła pozyskiwania informacji
Rozdział 5
Pozyskiwanie informacji o partnerach zagranicznych - wyniki badań empirycznych
5.1. Nawiązywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi
5.2. Wykorzystywane w przedsiębiorstwie źródła pozyskiwania informacji o partnerach
zagranicznych
5.3. Weryfikacja wiarygodności partnera zagranicznego
5.4. Metody weryfikacji wiarygodności partnera zagranicznego
5.5. Ocena wywiadowni gospodarczych
Zakończenie
Aneks
Bibliografia
191 stron, oprawa twarda
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|