wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW ZESTAW NARZĘDZI


MCGEE R.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2015, wydanie II

cena netto: 145.00 Twoja cena  137,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Budowanie zaangażowania pracowników

Zestaw narzędzi


Książka zawiera zestaw 58 nowoczesnych narzędzi i sposobów podejścia do budowania zaangażowania pracowników.

Zamieszczone w niej materiały w sposób kompleksowy przedstawiają proces budowania zaangażowania - począwszy od rozpoznania potrzeb danej organizacji, poprzez określenie strategii budowania zaangażowania i wdrażanie jej w życie, po stworzenie zaangażowanego przedsiębiorstwa, umiejącego rozwijać się i uczyć.

Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na kluczowe pytania:

  • Jakie elementy są potrzebne do budowania zaangażowania pracowników?

  • W jaki sposób specjaliści ds. HR i konsultanci mogą pomóc w osiągnięciu zaangażowania?

  • Kto powinien włączyć się w ten proces?

Szczegółowe wytyczne zawarte w książce pozwalają na skuteczne zastosowanie zaproponowanych narzędzi we własnej organizacji.


Narzędzia dotyczą następujących zagadnień:

  • badanie zaangażowania pracowników,

  • tworzenie deklaracji systemu wartości, określenie celów i oczekiwań,

  • kształtowanie zaangażowania zespołów,

  • wpływ przełożonego na zaangażowanie pracowników,

  • sposoby angażowania interesariuszy,

  • rekrutacja nastawiona na zaangażowanie,

  • nagradzanie i wyrażanie uznania w ramach budowania zaangażowania,

  • komunikacja nastawiona na zaangażowanie,

  • podejście do nauki i rozwoju służące zwiększaniu zaangażowania.


Publikacja jest adresowana do specjalistów ds. HR i konsultantów.


Publikacja zawiera obszerny zestaw materiałów dostępnych w wersji elektronicznej do pobrania ze strony www.budowanie-zaangazowania.abc.com.pl po wpisaniu zamieszczonego w książce kodu aktywacyjnego. Materiały te można modyfikować i dostosowywać do indywidualnych potrzeb organizacji.


Spis treści:

 

 

Podziękowania
str. 8

O autorkach
str. 9

Wstęp
str. 11

Jak korzystać z zestawu narzędzi
str. 15

CZĘŚĆ 1. PODSTAWY ZAANGAŻOWANIA
str. 17

Część 1.1. Moduł 1 - biznesowe uzasadnienie zaangażowania pracowników
str. 19


Narzędzie 1. Jak inni uzasadniają potrzebę zaangażowania?
str. 21

Narzędzie 2. Parametry oceny
str. 31

Część 1.2. Moduł 2 - określenie punktu wyjścia
str. 51


Narzędzie 3. Zbieranie danych na temat zaangażowania
str. 53

Narzędzie 4. Tworzenie kwestionariusza oceny zaangażowania
str. 57

Narzędzie 5. Badanie opinii pracowników
str. 67

Narzędzie 6. Wywiad z przełożonymi
str. 73

Narzędzie 7. Badanie opinii klientów
str. 79

Część 1.3. Moduł 3 - wyjaśnienie podstaw zaangażowania
str. 87


Narzędzie 8. Określenie celów przedsiębiorstwa
str. 89

Narzędzie 9. Pułapki, których należy unikać
str. 93

Narzędzie 10. Rola wartości
str. 99

Narzędzie 11. Tworzenie deklaracji systemu wartości
str. 107

Narzędzie 12. Określenie oczekiwań pracodawcy względem pracowników
str. 111

Narzędzie 13. Zrozumienie oczekiwań pracowników względem pracodawcy
str. 117

CZĘŚĆ 2. OKREŚLENIE STRATEGII SUKCESU
str. 125

Część 2.1. Zespoły i ich rola w procesie budowania zaangażowania
str. 127


Narzędzie 14. Zmotywowany członek zespołu
str. 129

Narzędzie 15. Zespoły samozarządzające
str. 135

Narzędzie 16. Zespoły wirtualne
str. 139

Narzędzie 17. Ocena pracy zespołu
str. 149

Narzędzie 18. Skuteczne strategie pracy zespołowej
str. 155

Narzędzie 19. Strategie radzenia sobie ze stresem - zespoły pod presją
str. 161

Narzędzie 20. Rozrywka w pracy
str. 167

Część 2.2. Wpływ przełożonego na zaangażowanie pracowników
str. 171


Narzędzie 21. Inspirowanie pracowników - model Blooma
str. 173

Narzędzie 22. Budowanie marki przywództwa dla wzrostu zaangażowania
str. 179

Narzędzie 23. Kluczowe zachowania kadry kierowniczej w procesie budowy zaangażowania
str. 187

Narzędzie 24. Zarządzanie motywacją w celu zwiększenia zaangażowania
str. 193

Narzędzie 25. Zespół kierowniczy najwyższego szczebla a zaangażowanie pracowników
str. 203

Narzędzie 26. Zachowania szkodzące zaangażowaniu
str. 209

Narzędzie 27. Podtrzymywanie motywacji i zaangażowania w zespołach oraz zarządzanie w okresach silnej presji
str. 215

Część 2.3. Angażowanie interesariuszy
str. 219


Narzędzie 28. Identyfikowanie kluczowych relacji i obszarów zaangażo wania
str. 221

Narzędzie 29. "Głos" pracowników
str. 229

CZĘŚĆ 3. PRZEJŚCIE DO DZIAŁAŃ - ETAP REALIZACJI
str. 235

Część 3.1. Wyjaśnienie "kontraktu" zatrudnienia
str. 237


Narzędzie 30. Definicja uczciwego dnia pracy
str. 239

Narzędzie 31. Czynniki budujące zaangażowanie
str. 245

Narzędzie 32. Tworzenie deklaracji "całkowitego wynagrodzenia" i jej związek z zaangażowaniem
str. 251

Część 3.2. Rekrutacja nastawiona na zaangażowanie
str. 259


Narzędzie 33. Czy istnieje "właściwy" typ pracownika?
str. 261

Narzędzie 34. Czego warto szukać u potencjalnego kandydata do pracy?
str. 267

Narzędzie 35. Czego użyć do oceny kandydata, szukając atrybutów zwiększających zaangażowanie pracowników?
str. 271

Narzędzie 36. Opis stanowiska pracy
str. 277

Narzędzie 37. Różnice indywidualne
str. 281

Część 3.3. Nagradzanie i wyrażanie uznania w ramach budowania zaangażowania
str. 285


Narzędzie 38. Przegląd różnych metod i rodzajów nagradzania oraz

ich wpływ na zaangażowanie - które z nich motywują?
str. 287

Narzędzie 39. Rola zarządzania wynikami i jego związek z zaangażowaniem
str. 293

Narzędzie 40. Rola kompetencji w obszarze zaangażowania
str. 297

Narzędzie 41. Radzenie sobie ze słabymi wynikami przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu zaangażowania
str. 303

Narzędzie 42. Zaangażowanie osób, które uniknęły zwolnień
str. 309

Narzędzie 43. Wyrażanie uznania i jego związek z zaangażowaniem
str. 315

Część 3.4. Komunikacja nastawiona na zaangażowanie
str. 321


Narzędzie 44. Metody i techniki komunikowania celów i oczekiwań
str. 323

Narzędzie 45. Usprawnianie kanałów i procesów komunikacyjnych
str. 333

Narzędzie 46. Współpraca i komunikacja z przedstawicielami pracowników
str. 341

Narzędzie 47. Komunikacja w sytuacji kryzysowej
str. 345

CZĘŚĆ 4. NAUKA I ZAANGAŻOWANIE
str. 351

Część 4.1. Warunki zaangażowania
str. 353


Narzędzie 48. Ocena zewnętrzna metodą scenariuszy
str. 355

Narzędzie 49. Koncentracja na wewnętrznych procesach
str. 365

Część 4.2. Zaangażowane przedsiębiorstwo
str. 367


Narzędzie 50. Zaangażowane przedsiębiorstwo to przedsiębiorstwo, które się uczy
str. 369

Narzędzie 51. Podejście przedsiębiorstwa do nauki i rozwoju
str. 371

Część 4.3. Zaangażowana jednostka
str. 375


Narzędzie 52. Wdrożenie i zaangażowanie
str. 377

Narzędzie 53. Praca ze strefami komfortu - zdolność uczenia się
str. 383

Narzędzie 54. Jak osiągnąć stan przepływu (flow)?
str. 387

Narzędzie 55. Cykle energetyczne
str. 391

Narzędzie 56. Czy dbamy o zadowolenie "pokolenia Milenium"?
str. 395

Narzędzie 57. Rozwój kadry kierowniczej w celu zwiększenia zaangażowania
str. 397

Narzędzie 58. Narzędzie samooceny zdolności kierowniczych
str. 403

Bibliografia
str. 407


410 stron, Format: 21.5x30.5cm, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022