wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 139.00 132,05   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING (OPRAWA MIĘKKA)


KOTLER PHILIP KELLER KEVIN LANE

wydawnictwo: REBIS, 2022, wydanie I

cena netto: 139.00 Twoja cena  132,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.


Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku.

Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.

Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.


Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.


Spis treści:

Wstęp

Wstęp do nowego wydania polskiego

CZĘŚĆ 1  Zrozumieć zarządzanie marketingowe

ROZDZIAŁ 1.Koncepcja marketingu w XXI wieku
ROZDZIAŁ 2.Budowanie strategii i planów marketingowych

CZĘŚĆ 2  Rozpoznanie rynku

ROZDZIAŁ 3.Zbieranie informacji i prognozowanie popytu
ROZDZIAŁ 4.Prowadzenie badań marketingowych

CZĘŚĆ 3  Relacje z klientami

ROZDZIAŁ 5.Budowanie relacji z klientami
ROZDZIAŁ 6.Analiza rynku konsumenckiego
ROZDZIAŁ 7.Analiza rynku przedsiębiorstw
ROZDZIAŁ 8.Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych

CZĘŚĆ 4  Budowanie silnych marek

ROZDZIAŁ 9.Budowanie kapitału marki
ROZDZIAŁ 10.Sztuka pozycjonowania marki
ROZDZIAŁ 11.Dynamika konkurencji

CZĘŚĆ 5  Kształtowanie oferty rynkowej

ROZDZIAŁ 12.Ustalanie strategii produktu
ROZDZIAŁ 13.Projektowanie ustug i zarządzanie nimi
ROZDZIAŁ 14.Tworzenie strategii i programów cerowych

CZĘŚĆ 6 Dostarczanie wartości

ROZDZIAŁ 15.Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i i zarządzanie nimi
ROZDZIAŁ 16.Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką

CZĘŚĆ 7  Komunikowanie wartości

ROZDZIAŁ 17.Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i i zarządzanie nią
ROZDZIAŁ 18.Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations
ROZDZIAŁ 19.Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista

CZĘŚĆ 8 Tworzenie podstaw sukcesu i długofalowego wzrostu

ROZDZIAŁ 20.Wprowadzanie nowych ofert rynkowych
ROZDZIAŁ 21.Wykorzystanie rynków globalnych
ROZDZIAŁ 22.Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową

Dodatek: Plan Marketingowy firmy Sonic

Przypisy

Słownik

Informacje i pozwolenia dotyczące wykorzystanych fotografii

Indeks nazwisk

Indeks firm, marek i organizacji

Indeks rzeczowy


848 stron, Format: 21.5x27.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022