wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING (OPRAWA TWARDA)


KOTLER PHILIP KELLER KEVIN LANE

wydawnictwo: REBIS, 2012, wydanie I

cena netto: 129.00 Twoja cena  122,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.


Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku.

Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.

Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.


Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.


 

Spis treści:

Wstęp

Wstęp do nowego wydania polskiego

CZĘŚĆ 1  Zrozumieć zarządzanie marketingowe

ROZDZIAŁ 1.Koncepcja marketingu w XXI wieku
ROZDZIAŁ 2.Budowanie strategii i planów marketingowych

CZĘŚĆ 2  Rozpoznanie rynku

ROZDZIAŁ 3.Zbieranie informacji i prognozowanie popytu
ROZDZIAŁ 4.Prowadzenie badań marketingowych

CZĘŚĆ 3  Relacje z klientami

ROZDZIAŁ 5.Budowanie relacji z klientami
ROZDZIAŁ 6.Analiza rynku konsumenckiego
ROZDZIAŁ 7.Analiza rynku przedsiębiorstw
ROZDZIAŁ 8.Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych

CZĘŚĆ 4  Budowanie silnych marek

ROZDZIAŁ 9.Budowanie kapitału marki
ROZDZIAŁ 10.Sztuka pozycjonowania marki
ROZDZIAŁ 11.Dynamika konkurencji

CZĘŚĆ 5  Kształtowanie oferty rynkowej

ROZDZIAŁ 12.Ustalanie strategii produktu
ROZDZIAŁ 13.Projektowanie ustug i zarządzanie nimi
ROZDZIAŁ 14.Tworzenie strategii i programów cerowych

CZĘŚĆ 6 Dostarczanie wartości

ROZDZIAŁ 15.Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i i zarządzanie nimi
ROZDZIAŁ 16.Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką

CZĘŚĆ 7  Komunikowanie wartości

ROZDZIAŁ 17.Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i i zarządzanie nią
ROZDZIAŁ 18.Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations
ROZDZIAŁ 19.Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista

CZĘŚĆ 8 Tworzenie podstaw sukcesu i długofalowego wzrostu

ROZDZIAŁ 20.Wprowadzanie nowych ofert rynkowych
ROZDZIAŁ 21.Wykorzystanie rynków globalnych
ROZDZIAŁ 22.Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową

Dodatek: Plan Marketingowy firmy Sonic

Przypisy

Słownik

Informacje i pozwolenia dotyczące wykorzystanych fotografii

Indeks nazwisk

Indeks firm, marek i organizacji

Indeks rzeczowy


848 stron, Format: 21.5x27.5cm, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- E-URZĄD W KOMUNIKACJI Z OBYWATELEM
KOWALCZYK M.

- ZARZĄDZANIE FINANSAMI PROJEKTU EUROPEJSKIEGO
DYLEWSKI M. FILIPAK B. GURANOWSKI A.

- TEORIA POLITYKI WPROWADZENIE
HEYWOOD A.

- NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI
WASILUK A. RED.

- MIKROEKONOMIA
MANKIW N.G. TAYLOR M.P.

- MARKETING MIĘDZYNARODOWY
LIMAŃSKI A. DRABIK I.

- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENTARZ DO NOWELIZACJI
NOWICKI H. ŁAZUGA I WYŻGOWSKI J.

- HISTORIA ADMINISTRACJI I MYŚLI ADMINISTRACYJNEJ WYBÓR ŹRÓDEŁ
MALEC J. RED.

- USTAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH ORAZ PRZEPISY WPROWADZAJĄCE TWOJE PRAWO
FLISEK A. RED.

- KLUCZ DO POLITOLOGII. NAJWAŻNIEJSZE IDEOLOGIE, SYSTEMY, POSTACI.
HEYWOOD A.

- ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM W POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH
LEWICKA D.

- MAKROEKONOMIA
HALL R.E. TAYLOR J.B.

- WSPÓŁCZESNY MARKETING. FILOZOFIA STRATEGIE INSTRUMENTY
BIELSKI I.

- PSYCHOLOGIA ZARZĄDZANIA WYBRANE ZAGADNIENIA
PRZYTUŁA S.

- EUROPEJSKIE PRAWO ADMINISTRACYJNE
RED. KRAWIEC G.

- ZARZĄDZANIE FINANSAMI PUBLICZNYMI
PIOTROWSKA-MARCZAK K. URYSZEK T.

- ENCYKLOPEDIA POLITYCZNA TOM 2
BARTYZEL J. RED.

- ZARZĄDZANIE PERSONELEM
KOSTERA M.

- PODSTAWY EKONOMII
CZARNY B.

- MARKETING I FINANSE W PRZEDSIĘBIORSTWIE. OD KONFLIKTU DO SYNERGII
ADAMSKA A. DĄBROWSKI T.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022