Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył
Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą
emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja
amerykańska z 2011 roku.
Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego
podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania
związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach
składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie
marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do
trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie
kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych;
dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.
Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych
przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego
wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem
marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród.
Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego
wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin,
AT&T i Bank of America.
Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych
badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck
School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak
znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.
Spis treści:
Wstęp
Wstęp do nowego wydania polskiego
CZĘŚĆ 1 Zrozumieć zarządzanie marketingowe
ROZDZIAŁ 1.Koncepcja marketingu w XXI wieku
ROZDZIAŁ 2.Budowanie strategii i planów marketingowych
CZĘŚĆ 2 Rozpoznanie rynku
ROZDZIAŁ 3.Zbieranie informacji i prognozowanie popytu
ROZDZIAŁ 4.Prowadzenie badań marketingowych
CZĘŚĆ 3 Relacje z klientami
ROZDZIAŁ 5.Budowanie relacji z klientami
ROZDZIAŁ 6.Analiza rynku konsumenckiego
ROZDZIAŁ 7.Analiza rynku przedsiębiorstw
ROZDZIAŁ 8.Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych
CZĘŚĆ 4 Budowanie silnych marek
ROZDZIAŁ 9.Budowanie kapitału marki
ROZDZIAŁ 10.Sztuka pozycjonowania marki
ROZDZIAŁ 11.Dynamika konkurencji
CZĘŚĆ 5 Kształtowanie oferty rynkowej
ROZDZIAŁ 12.Ustalanie strategii produktu
ROZDZIAŁ 13.Projektowanie ustug i zarządzanie nimi
ROZDZIAŁ 14.Tworzenie strategii i programów cerowych
CZĘŚĆ 6 Dostarczanie wartości
ROZDZIAŁ 15.Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i i zarządzanie
nimi
ROZDZIAŁ 16.Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką
CZĘŚĆ 7 Komunikowanie wartości
ROZDZIAŁ 17.Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i i
zarządzanie nią
ROZDZIAŁ 18.Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży,
wydarzenia i doświadczenia, public relations
ROZDZIAŁ 19.Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i
interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista
CZĘŚĆ 8 Tworzenie podstaw sukcesu i długofalowego wzrostu
ROZDZIAŁ 20.Wprowadzanie nowych ofert rynkowych
ROZDZIAŁ 21.Wykorzystanie rynków globalnych
ROZDZIAŁ 22.Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową
Dodatek: Plan Marketingowy firmy Sonic
Przypisy
Słownik
Informacje i pozwolenia dotyczące wykorzystanych fotografii
Indeks nazwisk
Indeks firm, marek i organizacji
Indeks rzeczowy
848 stron, Format: 21.5x27.5cm, oprawa twarda